We willen het klein vieren, enkel met opa's en oma's en een oom en tante maar ik heb net als voor mezelf eigenlijk nooit echt wensen... geen idee wat ik zou kunnen vragen voor ons mannetje dat binnenkort 1 jaar oud wordt. Hij kruipt volop, verder nog niks.. loopfiets is geloof ik nogal omstreden, tenminste dat lees ik op internet dat het niet zo goed zou zijn. Wat is nou echt leuk om te vragen???
mijn zoon is net jarig geweest, en heeft veel little people gekregen van fisher price, hij vind het echt geweldig! ook vind hij de liedjesboek van v-tech heel leuk. auto met handvat van little tikes is ook een succes! hij houd die vast en gaat dan kruipen. succes
Hoi bunchy, Mijn zoontje is nog lang geen 1, maar ik ben van plan te vragen of de mensen een klein bedragje op zijn spaarrekening willen storten ipv cadeaus. Misschien een beetje voorbarig maar ik hoorde dat een keer van iemand anders en vond het wel slim, cadeautjes snapt ie toch nog niet (denk ik) en we wonen ook vrij klein dus bergen met speelgoed lijkt me minder handig dan iets waar hij later wat aan heeft... Maar verder geen tips wat betreft speelgoed alvast gefeliciteerd!
opa en oma aan een kant gaan inderdaad een spaarrekening openen... eigenlijk vind ik cadeau's ook maar onzin maar de opa en oma aan de andere kant willen graag iets 'groters' geven en de ooms en tante's ook... misschien duplo??? of is hij daar nog veel te jong voor? of toch iets waar hij achter kan lopen, een houten loopkar? we zijn met name dol op mooie houten spulletjes..
Ik zit zelf ook een beetje met die vraag, toevallig vandaag nog even gekeken bij intertoys. Maar ik vind het nog steeds moeilijk. Ik overweeg momenteel een driewieler met zo´n duwstang. Over een houten loopkar. Een paar weken geleden heb ik er 1 bij de prenatal gekocht. Nou kan hij er natuurlijk nog niet achter lopen maar de kraaltjes vind hij erg mooi om heen en weer te schuiven. En de gekleurde blokjes vind hij ook leuk. (vooral torens omgooien die mamma keer op keer weer geduldig bouwt) Dus dat was voor ons een hele goede aankoop.
Wij hadden voor onze zoon een houten blokkenkar, maar goed hij liep al met 8maanden langs de tafel enz. Van mijn schoonouders kreeg hij een houten loopfietsje, maar die snapt hij nu nog niet echt. Van zijn overgrootouders kreeg hij een zandbak, zo'n blauwe schelp weet je wel. Deze cadeau's zijn echt specifiek in overleg gegaan met ons. En wij hadden aansluitend aan vrienden speelgoed voor in de zandbak gevraagd. Ook little people van Fisherprice stond op ons verlanglijstje. Voor de rest zou je bijv ook een zwembadje kunnen vragen voor in de tuin en dan aan andere weer speelgoed voor daarin. Voorleesboekjes, een (voet)bal, speelgoed voor buiten, schommel. Weet niet precies wanneer je zoontje 1 wordt? Lastig om dingen te bedenken he, dat hadden wij ook! xxx
Bij ons op het lijstje staat: duplo little people speelgoed van v-tech (kluskoffer) badspeeltjes speelgoed voor buiten fauteuiltje kleertjes autootjes driewieler Misschien kan je er iets mee.
Hier volgende week de 1ste verjaardag!! Ze krijgt ook een blokkenkar met houten blokken erin van mijn ouders. Van ons krijgt ze een pop die ook mee in bad kan (of in ieder geval nat kan worden, haha)... ze is er zo dol op! Verder heeft ze ook al een blauwe schelp gehad van vrienden en krijgt nu ook speelgoed voor in het water en voor in het zand... Verder hebben we nog wat speelgoed van V-tech op het lijstje staan, little people en ook geld (willen zo'n 'rugzak' kopen om haar in te dragen)....
Waar je een kind van 1 een ENORM plezier mee doet, is een stevige kartonnen doos die groot genoeg is om in te kruipen. Echt. En laat de rest (wat hem betreft) maar zitten.
Hier ook heeel veel speelgoed gekregen pfff Ik heb een deel weg gezet. Wel ook verschillende dingen van little people. Als je dat aan meerdere vraagt is het leuk dat je er echt een dorpje van kunt maken. Of van mega bloks, ook erg leuk. Wij hebben van beide verschillende dingen en dat vind mijn zoontje erg leuk. Wij hebben ook een houten schommel gekregen, hier zijn we heel erg blij mee.
Duplo Voorleesboekje Van die harde kartonnen boekjes, die hij zelf kan lezen Driewieler Auto's Vormenstoof
Stevige loopwagen Slee voor van de winter Kleurpotloden / krijtjes Kartonnen boekjes Voorleesboekjes Leuke vrolijke cd emmertje/schepje/etc Loop auto Duw 3wieler met stok
Ons dochtertje is volgende week jarig. Ze krijgt van mijn ouders een schelp, van mijn man zijn ouders een babyschommel en van mijn oma een Wheelybug. Ik geloof dat ze van mijn schoonzus allerlei kleertjes krijgt en verder heb ik geen idee. We hebben zelf ook nog niet echt iets wat we haar gaan geven. Ze is momenteel helemaal weg van koeien (???) dus ik denk dat het een hobbelkoe of iets dergelijks wordt. Maar lastig vind ik het wel hoor.
Mijn dochter is pas 1 geworden en heeft gekregen: - houten blokken wagen. - loopauto little people. - playmobil 123 boerderij met geluidjes. - duplo auto met caravan. - emmertje met vormpjes en schepje. - vormenstoof. - keukentje. Boekjes - 60,-
hier afgelopen maandag 1 jaar geworden. Hij heeft een drielwieler met duwstang, zandbak, boekjes, duplo, little people, dvdtjes en nog wat ander speelgoed gekregen.
Wij denken er ook aan om een tafeltje en twee stoeltjes te ragen. Daar kan hij straks lekker zelf gaan zitten rommelen.
Wij hebben speelgoed gevraagd wat hij tussen 1 en 2 jaar kan gebruiken. Je kunt de ontwikkeling van je kind per maand volgen en daar staan ook wat tips over welk speelgoed bij de ontwikkeling past. Het is ons goed bevallen. Zo hadden we elke 1 a 2 maanden weer een nieuw stukje speelgoed wat bij zijn ontwikkeling paste. Het bespaart jezelf veel geld in de loop van het jaar en mijn ervaring is dat mensen het leuk vinden om speelgoed aan kindjes te geven.
Ons zoontje is ook net 1 geworden.Is helemaal gek op zijn Little Pepple garage,houten auto,ballentent vind ie nu ook prachtig hihi.Van mijn ouders heeft ie een speelhuisje gekregen voor buiten weet je wel.De deur kan open en dicht en het raam ook,hij vond het werkelijk prachtig en heeft er de hele dag zowat in gezeten.Kan wel langs lopen dus aan het deurtje en raam staan.Tja verder heeft ie een hamertje gekregen als je ermee slaat maakt het een geluidje..van V-tech?Weet het niet precies maar die vindt hij ook het einde!Heeft ook een hobbelmotor gekregen maar dat vond ie dus niks.Vond het ook moeilijk hoor om een lijstje te maken..maar uiteindelijk vond ie een groot deel van wat hij gekregen heeft ook echt leuk!Hij speelt er lief mee en de rest en ik weg gezet voor wat later.Succes en genoeg ervan..ik vond die eerste verjaardag zo speciaal!