Kan helemaal geen kwaad hoor, maar vanaf nu zou ik haar toch weer gewoon eten voorschotelen. Je hebt er wel eerste een foto van gemaakt toch hoop ik. Erg leuk om later tijdens een bruiloft te gebruiken.
Dat wordt een herkansing, morgen weer de vuilnisbak naast haar bedje zetten ! Maar misschien vond ze het zelf ook niet lekker en is ze genezen. Blegh geloof nooit dat ik daar een foto van zou maken !
Hier heeft onze zoon ook wel eens druiven 'gerecycled' die uit zijn luier kwamen echt zooo vies! Hij is er niet ziek van geworden ofzo, maar het heeft wel eventjes geduurd voordat ik het beeld van mijn netvlies af kreeg, hahaha Wel komisch trouwens, dat de druiven ook voor de tweede keer er weer vrijwel heel uitkwamen
eh jakkes haha ik heb het nog niet mee gemaakt met mijn kinderen haha maar ik heb er nog een net 1 geworden dus wie weet gebeurd het nog haha zat lekker koekje te eten haha maar had gelijk geen honger en zin meer whaha
Haha, bah. Ik kan me voorstellen dat je het heel grappig vond om te zien. Je kleine meisje intens tevreden met haar nieuwe speeltje hihi! Oh, ik schijn vroeger ook wel eens poep gegeten te hebben, er is zelfs een foto van (in de zandbak) (best lekker hoor )