Heeft iemand ook de Mura 3 en wat voor voetenzak gebruiken jullie? Zag van de week al een heleboel kinderwagens met voetenzakken op straat, had nog helemaal geen idee dat ik zo'n ding nodig had. En ik maar denken, wat heeft de kleine man toch een kouwe beentjes . Ik heb die van de Hema geprobeerd, maar dan blijft er heel veel stof over tussen de schoudergordels en de gordel tussen de beentjes. Zit niet echt comfortabel. Hij is wel heel royaal, maar ik vind het niet heel mooi passen. Iemand tips?
Ik had voordat ik mijn Mura kocht een Quinny Buzz en daar en neutrale zwarte voetenzak bij. Die voetenzak had ik nog en was ook heel goed bruikbaar in de Mura. Dus ik zou gewoon eentje van een algemeen merk kopen in een leuke kleur.
Ik heb een voetenzak van de maxi cosi mura plus... Wij hebben dan de vier wielen. Nog niet gebruikt maar ga hem snel tevoorschijn halen.
Wij hebben de mura 4, alleen een wiel meer dus, en hadden de mura voetenzak, met 2 losse benen, maar dit vonden we absoluut geen handige voetenzak, dochter was vorig winter nog geen 1 en stuurtje gebruikte ze niet echt dus die eruit gehaald. We hebben toen de lodger bunker aangeschaft, wat een ideaal ding! Dit winter gaan we kijken of de lodger bunker er ook in past met stuurtje, we gebruiken de gordels niet meer dus mogelijk past het stuurtje door 1 van de gaten en anders denk ik dat ik er een gat bij in maak.
Wij hebben een universele van prenatal erin gedaan. Het stuurtje past er in, alleen zit hij wel in de zak vind ik zelf geen nadeel, scheelt weer koude handjes
Hier ook, maar zou die nou echt super warm zijn als het echt heel koud gaat worden? Ik zie wel eens voetenzakken waarvan ik denk dat ze een stuk warmer zijn. Bij onze dochter had ik hem ook al, maar nooit echt een strenge winter geweest...
Het is die van Prenatal geworden, zelfs een opening voor het stuurtje. Nog leuk ook met sterren in de voering. Laat de winter maar komen .