ervaringen vocht achter trommelvliezen dreumes 18 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door asmama, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoihoi ik heb laatst ook al een topic geopend alleen met een andere titel heb daar al een paar ervaringen mogen lezen maar ik hoop met deze wat "duidelijkere" titel nog meer ervaringen te kunnen delen.. nou de titel zegt eigenlijk dus al veel mijn zoon van 18 maanden heeft dus vocht achter zijn oren en ik was benieuwd of en mensen zijn bij wie dit vanzelf over is gegaan of bij wie er toch buisjes nodig waren.. ik ben namelijk erg bang omdat hij ons niet goed hoort nu dat zijn spraakontwikkeling een achterstand op loopt. En hij word ook wel ongeveer 2x wakker snachts wil dan wat drinken of een pyamapap.. altijd al zo geweest eigenlijk miss ook van zijn oortjes? maargoed graag ervaringen dus..

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben vanwege heftige slaapproblemen, altijd verkouden en minimaal eens per maand een oorontsteking toen buisjes laten zetten en de neusamandel is verwijderd, omdat die chronisch ontstoken was.
    Daarna werd het een stuk rustiger: veel minder verkouden en als ze verkouden was, liep de snot er tenminste gewoon helder uit. Geen oorontstekingen meer en een tijdje na de operatie ging ze eindelijk doorslapen.

3. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi rozemarijke ook jij hebt opzich een goede ervaring dus,, nog meer mama's mischien alle verhalen heel welkom :)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, erg positief idd :) Ik zou het direct weer doen, als we het over zouden moeten doen. Sterker nog: ik zou zorgen dat het een half jaar eerder gedaan werd dan, (nu bij 19 maanden de operatie gehad, had veel eerder gemoeten).

5. Hester

Hester Niet meer actief

Onze jongste heeft vaak oorontstekingen met loopoor. Dan zie ik het een paar dagen aan en als het niet beter wordt, druppelen we met sofradex (is alleen op recept). Dan gaat het over en kan hij er weer even tegen. Hij is regelmatig bij de KNO-arts geweest.

De oudste had op de leeftijd van 9 maanden al trommelvliesbuisjes, maar dat had ook te maken met de hersenvliesontsteking die hij gehad had en de gehoortesten die daarbij hoorden. Maar eerlijk gezegd bleef hij looporen houden en moesten we bij hem ook vaak sofradex druppelen en antibiotica geven.

Op een gegeven moment is het bij onze oudste met de oren beter gegaan, toen hij twee was ofzo. Hopen dat de jongste er overeen groeit. De buisjes hebben bij de oudste trouwens wel een jaar in zijn oren gezeten, toen vielen ze eruit. Maar dus ondanks die dingen wel oorproblemen.

6. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hester wat vervelend voor jullie zeg erg bedankt voor je verhaal iig!

Deel Deze Pagina