Ik ben net overgestapt van BV naar FV, gebruikte eerst de Avent, maar die pakte ze niet helemaal lekker en kreeg dus veel lucht mee. Nu dus de TT, maar ik vraag me af of ik dat ventiel nou op een bepaalde plek moet houden tijdens het drinken( boven, onder, zijkant) Ook bij deze fles boert ze tussendoor nog wel ( wel veel minder als bij de Avent). Ik zou graag wat ervaringen willen lezen, hoe ik deze het beste kan gebruiken...
Ventiel aan de bovenkant.Ring niet te strak draaien, anders heeft de fles nog weleens de neiging om vacuum te trekken (ondanks het ventiel). Verder zou ik er geen bijzonderheden over weten, ik vond het zelf een fijne fles..
Ja, dat van die ring niet te strak was ik ook al achter... Ah ventiel toch naar boven, zal eens kijken of er nu wat minder boertjes komen... dank je!
Pffffff ik heb die fles ook gekocht in het begin...fijne fles alleen zuigt ze m altijd vacuum. Ik heb m echt heel los gehad de speendop maar echt dat hielp ook niets. Ik snap er niks van... Ook dat ventiel werkt dus niet echt hier... Hier gewoon weer over gegaan naar de dodieflessen en spenen. Ook bij de eerste gebruikt en werken prima. Suc6!
als de fles vacuum zuig,moet je ook ff kijken of het ventiel niet dicht zit. soms plakt hij wel een aan elkaar. ik zelf vind het echt een super fles. nooit geen problemen mee gehad.
Hmmm zal eens kijken of het ventiel niet dicht zit dan. Hij zuigt namelijk echt altijd vacuum....de tuut van de speen zit dan zeg maar echt helemaal in het ronde naar binnen getrokken...