baby heel erg laag voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mano82, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    misschien wel bipsje of ruggetje.
    Die harde bulten zijn echt grappig.

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik voel het ook beneden (hoop handjes) en rond de navel en iets hoger... Gevoel is niet heel erg anders maar ik zal morgen weer vragen hoe de kleine ligt ;). Hoop nog steeds met het koppie naar beneden...

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier ook lage schopjes te voelen.......Zal wel normaal zijn....Kindje lag de laatste keer ook met voetjes naar beneden dus geen wonder dat je die laag voelt..........

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik voelde de voetjes ook heel laag, dacht ik. Maar bij de pretecho (ik geloof met 28 weken ofzo) bleek de baby met het hoofd boven te liggen met de voeten ernaast. Wat ik onderin voelde, was een handje dat achter de rug lag. En ja, dat leken echte trapjes, dus als je een beetje een boksertje hebt, kunnen het ook best handjes zijn ;).

De baby is nu al een tijdje helemaal ingedaald, maar nog voel ik wat gefriemel helemaal onderin. Zit dan toch nog met zijn/haar handjes voor het gezicht, het lijkt dan net of ik het in mijn lies voel kriebelen, vooral als ik iets voorover zit :).

5. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

het kon ook een ruggetje of bipsje zijn idd.. mijn vriendlief dacht een ruggetje.. haha echt zo lief en mooi om dat te voelen!

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ja joh ik heb soms ook het gevoel alsof beep mijn darmen schopt... Richting billlen zeg maar... Beep kicks ass <3

Deel Deze Pagina