luieruitslag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nipa18, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hoi meiden

mijn zoontje van 9,5 maand heeft allemaal rode vlekjes rond zijn billetjes maar nu vanmorgen zit het ook op zijn piemeltje en balletjes en liesjes hebben jullie kindjes dat ook wel? heb de ha al gebeld en heb een terugbelafspraak. maar ik vroeg me af of er meer kids waren waar de uitslag zo doortrekt.

thnx

2. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Heey meid,

Ja hoor, klinkt bekend. Ons zoontje heeft het ook vaak op zijn plassertje en liezen. De gouden tip bij luieruitslag is trouwens maizena.. echt daarna zijn zijn billetjes weer helemaal roze!

succes!

3. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft het ook heel erg gehad. Iedere keer als ik het schoon moest maken was het weer een drama. Het enige wat bij hem hielp was zinkolie (o.a. verkrijgbaar bij etos en da). Het is ook verstandig om het even niet schoon te maken met gewone billendoekjes maar met een nat washandje Sterkte ermee!

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Hier werkt dat totaal niet, ben nog steeds op zoek naar de gouden tip. :(

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hoe moeilijk het ook is:ik was zijn billen elke keer na poep en soms zelfs na plas. badje vullen met laag water. wassen en droog maken en maizena er op. als er sprake is van schimmel infectie dan gaat het niet zomaar weg. je moet dan anti schimmel zalf gebruiken. miconazool of zoiets zonder recept bij aphotheek te koop. schimmel infectie merk je van de pijn, als je doekjes gebruikt of wanneer billen water raakt gaat hij huilen.omdat t brandt.2 keer per dag antischimmel. als je baby nog niet kruipt dan zo veel mogelijk blote billen. en een maat grote luier gebruiken. dan meer lucht in luier.

6. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

MIjn zoontje heeft het ook gehad hoor. en Soms nog steeds.
    Ik smeerde het gewoon in met sudo creme en dat help perfect (vind ik zelf dan). Ik liet hem soms ook even een uurtje in zijn blote billen rond lopen.

7. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hoi meiden

nou het is idd een schimmelinfectie en heb dan ook miconazol gekregen. met sudocreme ben ik al dagen aan het smeren en dat werkt dus niet werd alleen maar erger. bedankt voor de tips.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    met maizena erbovenop, dat neemt de pijn weg.prettig voor de kleintjes.het is erg pijnlijk luieruitslag met schimmelinfectie.

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    succes ermee!

Deel Deze Pagina