Hoi hoi, Nu had ik toch opeens een ingeving wat ik wil voor (ja ik weet het, het is nog vroeg) Gijs met de kerst qua kleren. Mij leek het leuk om een effen shirt (grijs/rood/zwart) met een grijs/zwart gilletje (geen spencer) er boven en dan geruite grijze broek bijvoorbeeld. Netjes en toch stoer! Dus ik enthousiast zoeken op het internet... zie ik toch nergens gilletjes in zijn maat!!! (hij zit nu net in 74) Dus wie weet er een (liefst een web)shop waar ik die kan kopen? of moet ik nog effe wachten Super bedankt voor de tip Groetjes (en oh ja, liefst niet te duur niet boven de 25 euro )
Ik had daar al gekeken, of ik kijk er over heen of ze hebben het niet maar de link van nikita is al super! Maar meer keus is altijd fijn
Graag gedaan, als ik morgenochtend tijd heb (lees; Fabiënne later wakker is dan mij) dan zou ik nog even voor je zoeken.
had ik al gekeken, kon niets vinden, iig niet in maat 74/80 of wat bekant 40 euro (beetje overdreven voor 3 dagen) kost 8)
Littleflowers - Bruidskinderkleding<br>BRUIDSJONKER<BR>Feestkleding - <b>Maak hieronder een keuze</b> helemaal onderaan, heb je nog een zwart met wit (grijsachtige)