baby hele droge huid!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samantha1985, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik ben daar ook geweest en kon het nergens vinden dus heb ik de verkoopster gevraag en geen 1 verkoopster wis waar ik ht over had en had het goed op geschreven balneum dus daar kon het niet aan liggen...

maar die neutral baby olie voor extreem droge huid werkt goed ik smeer hem smorgens en savond voor dat hij ze laatste fles krijg in...
    De meeste huidvellen zijn ook gelijk netjes tijdens het smeren eraf gegaan en komen nu niet meer in grote vellen terug maar in hele kleintjes die je bijna niet ziet wel zo idieaal...

De kraamzorg zei tegen mij dat ik babyolie van zwitzal moes gebruiken... vondt het al zo raar toen ze dat zei en moes hem elke dag in bad doen van der... vond het al een apart mens was nog een jonkie ik ben zelf 26 en geloof dat zei jonger als mij was... had ook een oudere persoon gevraag maar iedereen was bezet dus had geen ander keus meer maar ja we hebben nu dit spul en werk perfect...

maar ga nog wel opzoek na dat balneum wat moet en zou het hebben hahahaha...

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Balneum krijg je bij de DA en apotheek. Is zeker een aanrader! Ook groninger badlotion, is goedkoper dan balneum. Dat kregen wij op recept van de ka. Als je balneum of andere olie gebruikt, eerst je kindje in bad, dan pas de olie. De huid zuigt dan al water op en daardoor ook beter de olie.

Voordeel van de groninger badlotion is dat je het als olie in bad kunt doen, maar ook gewoon als zeep voor onder de douche bijv of voor als je even alleen wilt wassen ipv uitgebreid badderen.

Te vaak smeren met zalfjes werkte hier averrechts. 2x in de week in bad met balneum of groninger badlotion werkte hier het beste toen ze zo klein waren en onder het eczeem incl droge huid zaten.

Deel Deze Pagina