baby hendrikus weer thuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door marline1983, 2 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    yes de kleine is weer bij z'n ouders
    hoor ik net op sbs
    ze krijgen eindelijk een kans om te laten zien dat ze een kindje kunnen opvoeden
    ze krijgen van 7.00 tot 19.00 hulp en de kleine wordt snachts in de gaten gehouden ivm een webcam

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zag het net ook!
    Ik ben blij voor de mensen.
    Hadden ze niet gewoon 24 uur per dag begeleiding kunnen geven vanaf de geboorte want dan rollen ze erin in het ouder zijn.
    Nu hebben ze 7 maanden gemist en hebben ze ineens een kind met allerlei gewenningen en ritme's die ze niet kennen,ook het karakter van hun kind kennen ze nu niet.
    Ik vind het heel mooi hoor,begrijp me niet verkeerd maar had het mooier en beter gevonden als ze direct hun kindje hadden terug gekregen want dat was beter voor het kind en de ouders geweest.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je hebt helemaal gelijk vond het ook onzin dat ze 7 maanden hun kindje niet gezien hebben

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ben heel erg blij voor ze en vond de beelden heel erg lief. Voor school hebben we een filmpje van Zembla moeten kijken over de familie Stomphorst, na dat filmpje begreep ik echt niet waarom het gezin van Hendrikus geen kans kreeg. Ik vroeg me gelijk al af: Waarom geen begeleiding?

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zembla is echt een vreselijk bagger programma die zaken alleen maar van 1 kant belicht. Dus ik zou daar niet op af gaan...

Maar goed, ben het ermee eens dat ze een kans hadden moeten krijgen en dat het fijn is dat ze die nu dus hebben, maar wel veel te laat inderdaad.

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb het ook gezien en ik vind dat de kleine gewoon bij ze moet blijven
    ze krijgen hulp en het kindje is bij de ouders het beste af vind ik

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wat goed dat hij weer thuis is!

Wij hebben dit ook gevolgd en vinden het ook grote onzin dat het kindje niet bij hun mocht blijven. Nu is hij dan wel trug oke, maarja kindje is nu helemaal niet gewend aan zijn eigen ouders en is ook hele andere dingen gewend dan er nu gebeuren wss.

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wauw, wat goed zeg!
    Hopelijk vallen de ouders snel in de ouderrol en vormen ze one big happy family!

10. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja dat hoop ik ook :D

Deel Deze Pagina