yes de kleine is weer bij z'n ouders hoor ik net op sbs ze krijgen eindelijk een kans om te laten zien dat ze een kindje kunnen opvoeden ze krijgen van 7.00 tot 19.00 hulp en de kleine wordt snachts in de gaten gehouden ivm een webcam
Ik zag het net ook! Ik ben blij voor de mensen. Hadden ze niet gewoon 24 uur per dag begeleiding kunnen geven vanaf de geboorte want dan rollen ze erin in het ouder zijn. Nu hebben ze 7 maanden gemist en hebben ze ineens een kind met allerlei gewenningen en ritme's die ze niet kennen,ook het karakter van hun kind kennen ze nu niet. Ik vind het heel mooi hoor,begrijp me niet verkeerd maar had het mooier en beter gevonden als ze direct hun kindje hadden terug gekregen want dat was beter voor het kind en de ouders geweest.
Ik ben heel erg blij voor ze en vond de beelden heel erg lief. Voor school hebben we een filmpje van Zembla moeten kijken over de familie Stomphorst, na dat filmpje begreep ik echt niet waarom het gezin van Hendrikus geen kans kreeg. Ik vroeg me gelijk al af: Waarom geen begeleiding?
Zembla is echt een vreselijk bagger programma die zaken alleen maar van 1 kant belicht. Dus ik zou daar niet op af gaan... Maar goed, ben het ermee eens dat ze een kans hadden moeten krijgen en dat het fijn is dat ze die nu dus hebben, maar wel veel te laat inderdaad.
Ik heb het ook gezien en ik vind dat de kleine gewoon bij ze moet blijven ze krijgen hulp en het kindje is bij de ouders het beste af vind ik
Wat goed dat hij weer thuis is! Wij hebben dit ook gevolgd en vinden het ook grote onzin dat het kindje niet bij hun mocht blijven. Nu is hij dan wel trug oke, maarja kindje is nu helemaal niet gewend aan zijn eigen ouders en is ook hele andere dingen gewend dan er nu gebeuren wss.