Blij!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eden28, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Meiden ik heb hoop! Onze dame heeft eigenlijk altijd al met haar hoofd beneden gelegen terwijl mijn eerste 2 altijd al in stuit hebben gelegen. Al 4 weken lang heb ik elke week een echo gehad en ligt ze dus nog steeds met haar hoofd beneden. Ik heb nu zulke hoop dat ik eindelijk het natuurlijk kan proberen! Super spannend maar hèb alle hoop!

2. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Wat fijn! Ik hoop met je mee! Spannend zeg!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Fijn!
    Hopenlijk blijft ze zo liggen...helaas kan ze nog altijd draaien;)
    Maar we hopen op het beste..succes!!

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hopelijk blijft ze zo liggen! Spannend!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kwam er vandaag ook achter dat onze man na in een onvolkomen stuit en overdwars te hebben gelegen, eindelijk de weg naar beneden heeft gevonden met zijn hoofdje. Nu maar hopen dat dit lekker ligt voor hem...
    Maar ik heb geen klagen, mijn beide meiden lagen vanaf het begin goed, dus heb beide keren een "natuurlijke" bevalling gehad.

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hopelijk blijft ze zo liggen!

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hopelijk is het haar voorkeurs houding.
    Dat is bij mijn 2de dochter waarvan ik nu nog zwanger ben wel het geval. Ze lag altijd met haar koppie naarbeneden en dat heeft ze nooit verandert. Wel heeft dat het resultaat dat ze ERG laag ligt volgens de vk inmiddels, maargoed beter dan stuit..

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja ze ligt ook erg laag al. Was gister naar de gynaecoloog omdat ik zulke buikpijn had en me litteken doet erg pijn. Komt dus omdat ze met haar hoofd daar ligt.

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ze blijft vast zo liggen als dit altijd al haar voorkeurs houding was en ze al laag ligt. :D

Deel Deze Pagina