Wij geven altijd nog een late avond fles omdat vooral Devin niet veel drinkt (zo'n 500 tot 700 op een dag).. Máárrr s morgens drinken ze allebei ook niet veel (vandaag bijv Devin 70cc en Carmen 140cc). Zullen we ze (komt vandaag zo uit) om 20.15 geven en daarna niet meer? Dan komt Devin wel (maar) op 580 cc uit.. Maja aan de andere kant.. hebben ze s morgens geen honger omdat ze altijd rond 23.30 hun laatste fles krijgen? (die overigens vaak vrijwel op gaat). Morgenochtend gaan we beginnen met de introductie van rijstebloem.
Onze porkie is wat ouder, maar altijd een slechte ontbijter geweest en drinkt altijd 'op het randje': of ik nu om 22.30 uur een flesje gaf of niet, hij dronk er s ochtends geen druppel meer om, maar dat kan voor jouw kindjes natuurlijk wel iets uitmaken. Hoewel ik denk dat als er 8 uur tussen 2 flessen zit het geen kwestie is van geen honger... groetjes
Nou vanochtend heeft ie weer 120 gedronken en dametje zelfs maar 100cc. We hadden er 1 schepje rijstebloem in gedaan, ben benieuwd of ze er last van krijgen.
Nou, mijn zoontje drinkt 's ochtends bij zijn eerste voeding ook nooit veel (120-140 ml). Ook al heeft hij een nacht van 10 uur gemaakt. De volgende voeding kan hij dan gerust wel zijn flesje leegdrinken.
Mijn dochter drinkt haa 1e flesje ook niet leeg. Hij drinkt iets van 100cc. en zijn late voeding krijgt ze ongeveer 2100 uur soms 2200 uur. De volgende voeding drinkt ze wel leeg. Maar mijn dochter drinkt ook maar 150cc per voeding, meer niet. ik maak me geen zorgen als ze maar goed groeit en tevreden is.
Ok bedankt, dacht al dat ik gewoon rare kindjes had haha. Je hoort overal om je heen, die van mij drinkt 4 x 200 cc hoor etc etc. Rijstebloem ging goed dus morgen nog een schepje 'erbovenop'
Herkenbaar! Maar zelfs nu drinkt porkie flesjes van 150cc en héél soms 180cc, maar na 150cc stopt hij eigenlijk altijd zelf al en heeft hij genoeg. 's ochtends dus regelmatig maar 120cc. Sommige kinderen zijn grazers en geen bulkers