Hallo allemaal, Ons meisje is nu ruim 7 maanden en nu het wat kouder wordt, ben ik opzoek naar leuke baby slofjes/schoentjes. Ik kwam de baby paws tegen, iemand ervaring?? Blijven ze goed zitten, en zijn ze een beetje warm? We moeten namelijk elke dag op de fiets, en sokken trekt ze binnen 10 sec uit! Vind het ook erg schattig staan, die lieve slofjes,hihi! Die van oxxy hebben we, maar moet bijna haar voeten breken om ze aan te doen, dus dat vind ik niks! of iemand nog ergens anders tevreden over?? Slofsokken trekt ze ook uit.
Wij hadden aapies! nooit problemen gehad dat e ze uit trok en zijn heel gemakkelijk aan te trekken. en een antislipzool. ben vanplan om een paar als slofjes te kopen voor binnen
Ik heb deze tip al vaker gegeven (moet uitkijken dat ik geen ban krijg voor spammen), maar ik ben fan van Baby Shoes, Soft Sole Leather Baby, Infant and Toddler Shoes - Jinwood Shoes
Voor mijn zoontje had ik toen slofjes bij babysteps gekocht, de wintercollectie. Echt heerlijk warm en heel leuk! Ik had ze iets te groot gekocht (hij was toen denk ik 7 maanden en hij past ze nu nog, nu is hij 16 maand) Hij loopt nog niet zelfstandig los dus nu doe ik het nog steeds bij hem aan als we gaan wandelen en het iets kouder is zoals nu. Hier is de link: https://www.baby-steps.nl/winterslofjes
Hé die zijn leuk! Welke maat had jij gekocht? In oktober wordt onze dame 1 en ik wil graag iets wat minimaal een paar maanden mee kan, dat we in ieder geval de wintermaanden ermee door komen.
Als je deze leuk vind moet je echt even bij jinwood kijken! Ik zag net de slofjes van mijn dochter voorbij komen. En wij hadden toen 2 paar voor minder dan 22 incl verzendkosten!
Thanks! Ik was aan het meelezen. De slofjes op jinwood zijn super goedkoop! 2 paar slofjes en shipping voor 28 canadese dollars. Heb ze hier in nl niet goedkoper kunnen vinden.
Toen ze nog niet liepen deed ik mn dochters altijd gewoon lekkere dikke sokken aan wanneer het koud was. Nu de jongste loopt draagt ze Aapies. Deze zijn vrijwel net zo flexibel als sloffen, maar niet zo glad op een houten vloer en net iets dikker voor als ze eventjes buiten mag lopen. Ze zijn ook lekker goedkoop (< 20 euro).
Ik denk dat we medium hadden besteld.. moet haast wel, m'n zoontje past ze nu nog, en ze hebben al een winter overleefd.