hele stomme vraag hoor maar ik kom er zelf niet uit.ik heb normaal een cyclus van 29/30 dagen 16 sept ben ik voor het laatst ongesteld geweest. 1 okt voelde ik mijn ei aankomen dacht ik dus sex gehad 4 okt weer sex gehad 16 okt getest negatief (1 dag over tijd) 18 okt sex gehad 27 okt vandaag dus positieve zwangerschaps test en heel duidelijk. maar nu weet ik dus niet hoelang ik zwanger ben
Dan moet je toch gewoon uitgaan van 16 september denk ik. Dus ik zou zeggen 6 weken. Dit zal de vk ook denkmik aanhouden. Eerste dag laatste menstruatie. En gefeliciteed natuurlijk!
Als je uitgaat dat je rond 1a2 oktober je ei had ben je nu 4.1 of 4.2 week zwanger. Altijd 14 dagen na ei aanhouden als nod Gefeliciteerd meid xxxxxx
Das toch moeilijk. Ik had midden in m'n cyclus een posi test. Er werd toen van m'n laatste menstruatie uitgegaan, later bleek bij een echo dat ik al 2 weken verder was ....
Dan zal t later ingenesteld zijn ofzo. Maar dan denk ik dat ze toch 16 september aanhouden en dan met de termijn echo misschien iets achteuit gezet worden.
Kan ook door een late innesteling komen. Weet je al wanneer je voor een echo mag? Zou zelf voorlopig van 6 weken uitgaan, wel rekening ermee houdend dat ik terug gezet zou kunnen worden. Maar in ieder geval, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Late innesteling? Ga gewoon uit van 16september maar houd in je achterhoofd dat je op de echo terug gezet kan worden.
Hmm en in een ander topic zei je dat je dat je niet zwanger kon zijn omdat je niet rond je ei had geklust en nu ineens wel? Anyway zou uitgaan van 6 weken en wel in je achterhoofd houden dat het korter kan zijn..
Ik zou idd 6 weken zwanger aanhouden, maar wel in je achterhoofd wetende dat je max. 2 weken teruggezet kan worden. Overigens wist ik ook niet precies hoever ik was ivm wisselende cyclussen en kreeg daarom een vroege echo.
Heb ook niet geklust rond ei (voel hem altijd komen) en wist ook bijna zeker dat ik niet zwanger kon zijn, maar ben het toch echt...
ik dacht dat ik toen mijn ei niet had gehad aangezien ik 14 dagen NA mijn ei een negatieve test had. en daarna geen sex maar gehad had. ik heb altijd een cyclus van 29/30 dagen en als ik dan als op dag 31 een negatieve test heb ga ik er vanuit dat mijn ei niet geweest of dat ik geen sex heb gehad rond mijn ei. ik weet dan niet wanneer mijn ei was. ik heb er een vermoeden maar dat weet ik dus nu niet zeker omdat ik 14 dagen daar negatief getest heb
hoe moet ik dat weten dan? ik kan nu tussen de 4 en de 6 weken zwanger zijn als ik wist wanneer mijn ei was dan had ik toch ook geweten hoelang ik zwanger ben? ik dacht dus rond 2 okt maar dan had ik de 16 positief moeten testen. dus dat klopt niet dus dan ik hij later geweest en toen heb ik geen sex gehad. na 4 okt sowieso niet maar 10 dagen geleden pas weer. de test is de duidelijk om een test voor "nod" te zijn. dus zou het sowieso 14 dagen na mijn ei moeten zijn maar ik weet dat dus niet.
Digitale van CB gedaan? Als hij 1-2 zegt zou je rond de 3-4 weken zwanger zijn 3+ zou je 5 weken of langer zijn Zijn vrij betrouwbaar, zeker als je twijfelt over 4 of 6 weken zou je dat best eens kunnen aflezen
ik had dit ook 1 september had ik getest was 3dagen overtijd maar test was negatief en 7 september weer getest en toen was ie positief. bleek een latere eisprong gehad te hebben. dus was korter zwanger dan dat ik uit ging van mijn laatste ongi
Kan zijn dat je ei gewoon later was dan je dacht. Hier ook gehad. Wisten het echt niet want was een ongelukje (wel welkom uiteraard). Was al twee weken overtijd en toen direct een mega duidelijke test. Eerst werd er uitgegaan van de laatste maandstonden maar we wisten dat het niet kon kloppen. We zijn dan 2 weken in tijd terug gezet geweest bij de eerste echo. Eisprong is dus meer dan 2 weken later geweest dan normaal (heb nochtans altijd cyclus v 30 dagen maar die ene keer dus niet ) en dan nog een dag of 5 na onze laatste vrijpartij Was van zoontje wsl ook zo dat eisprong enkele dagen na de laatste vrijbeurt kwam. Of het kan zijn dat je bevrucht eitje even een rustpauze heeft ingelast bij het verder delen. Kan ook gebeuren las ik. Nu in ieder geval proficiat en je zal meer duidelijkheid hebben bij de echo.