De titel zegt hopelijk genoeg. Wat doen jullie met vaderdag? Ik heb nog niets geregeld, maar nog even tijd. Zat te denken aan een leuk bedrukt t-shirt of schort, maar weet niet waar ik dat het best kan regelen.
een t-shirt met foto van de kleine, of verfafdrukken van de handjes op gekleurd papier en dat in een lijstje. succes!
hihihi, zoiets heb ik hier laatst ook gepost. Wij gaan een lekkere taart maken voor pappa. En je kunt ook even bij de hema langs gaan daar kun je ook van allerlei dingen laten bedrukken. Liefs Janna
Aangezien de vader van mijn man vorige week is overleden heb ik een mooie foto van hem met onze kleine laten maken op canvas voor boven onze bank.
mijn man heeft dus gisteren al z'n auto-raam- sticker gekregen, aangezien we snachts na vaderdag op vakantie gaan.. en dan kan hij niet meer pronken met z'n sticker op de auto hihi wij hebben deze: Gepersonaliseerde (baby) aan boord sticker M18 : Babygoodies, Hippe en unieke babyspulletjes! maar dan met de tekst: Fae rijdt mee
Hier: VADERDAG CADEAU - Het leukste VADERDAG CADEAU vind je zeker bij YourSurprise.nl! Kan je leuke dingetjes laten bedrukken voor vaderdag, wij gaan voor de muismat
Ik heb een muismat met foto's van onze jongens laten maken en een koffiemok met een foto van hun samen.
Mijn eerste was idee een grote kei, met daarop een hand of voetafdruk van onze zoon in verf, met de tekst: Voor mijn KEIliefste papa, of zoiets. Maar heb helaas geen grote kei gevonden :x Dus nu is het een klein canvas geworden, met handafdrukjes in verf en de tekst voor mijn allerliefste papa. (moet wel nog gemaakt worden, hoop dat het lukt) En daarbij krijgt hij een grote snoepzak...hihi
Wat mooi, zal vast een emotioneel gebeuren zijn bij het uitpakken. (tenministe ik krijg er al een brok van in mijn keel.....)
Had voor zijn verjaardag al een foto van hem en evy ingelijst, met op het passepartout in vingerverf haar handjes en voetjes (foto 30x30, breed passepartout, lijst van ikea). Voor vaderdag heb ik bij simply colors een t-shirtje besteld met de tekst "daddy's little girl". Wil er nog iets bij voor hemzelf, maar ben er nog niet helemaal uit wat...
Ik heb een mooi horloge gekocht en daarop de tekst "je eerste vaderdag, wat gaat de tijd toch snel" laten graveren. en mijn dochter heeft iets moois gemaakt op het kdv
Op mijn vriends 1e vaderdag heeft hij een foto op canvas gekregen, erg mooi! Nu krijgt hij een boek een een speciale kaart met een leuke tekst.
Oeh dat is een heeeeel leuk idee...daar had die van mij het laatst ook al over. Eens kijken of ik dit nog binnen een week kan regelen..hihi...
Ik heb bij de hema een setje gekocht van mokken + verf. een leuke mok geschilderd ( samen met Levi ) en gebakken