Dag dames, Ik heb een zoontje van bijna 4 maanden. Een paar dagen geleden deed mijn zusje alsof ze moest huilen dus verdrietig kijken en een beetje snikken en tot onze verbazing krulde mijn zoontje´s onderlipje naar beneden en zijn lipje begon te trillen toen mijn zoontje ook nog tranen in z´n oogjes kreeg is mijn zusje snel gestopt en zoonlief was direct ook weer vrolijk. Om te kijken of het geen toeval was even later weer geprobeerd en hij moest weer bijna huilen, echt heel zielig (stiekem ook een beetje schattig). Nu ben ik benieuwd of alle baby's dit doen. Groetjes, Mama van een prinsje
Ja, hier ook toen hij zo klein was,mijn man deed net of hij moest huilen tegen mij,toen begon ons zoontje ineens met zijn lipje te trillen en te huilen. Echt heel zielig. Nu is hij 16 maanden en als mijn man het soms nog eens doet begint hij te lachen
Ja mijn jongste ook, al vanaf ze een week of 3 iS, ziet erg schattig uit, maar van de andere kant ook zielig
Mn dochter doet dat ook, inmiddels is het minder. Maar soms dan zaten we rustig op het terras en ging er een kindje huilen en dan moest zij ook huilen.
Ja hoor hier ook. De eerste maanden was het 't ergst, inmiddels is het al een stuk minder en kan hij er soms zelfs om lachen als een ander kindje huilt. Maar meestal klimt hij nog even veilig bij me en kijkt het huilende kindje met grote ogen aan, tot het huilen weer over is