Baby huilt als ander huilt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ninast8, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninast8

Ninast8 Lid

27 apr 2015
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb een zoontje van bijna 4 maanden. Een paar dagen geleden deed mijn zusje alsof ze moest huilen dus verdrietig kijken en een beetje snikken en tot onze verbazing krulde mijn zoontje´s onderlipje naar beneden en zijn lipje begon te trillen toen mijn zoontje ook nog tranen in z´n oogjes kreeg is mijn zusje snel gestopt en zoonlief was direct ook weer vrolijk. Om te kijken of het geen toeval was even later weer geprobeerd en hij moest weer bijna huilen, echt heel zielig (stiekem ook een beetje schattig).

Nu ben ik benieuwd of alle baby's dit doen.

Groetjes,

Mama van een prinsje

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, veel baby's wel, niet alle :)

3. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.713
    4.033
    113
    Overijssel
    Ja, hier ook toen hij zo klein was,mijn man deed net of hij moest huilen tegen mij,toen begon ons zoontje ineens met zijn lipje te trillen en te huilen. Echt heel zielig.
    Nu is hij 16 maanden en als mijn man het soms nog eens doet begint hij te lachen :D

4. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn jongste ook, al vanaf ze een week of 3 iS, ziet erg schattig uit, maar van de andere kant ook zielig

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ons meisje ook! toen haar halfzus ziek was er erg moest huilen, huilde dochterlief mee

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn dochter doet dat ook, inmiddels is het minder. Maar soms dan zaten we rustig op het terras en ging er een kindje huilen en dan moest zij ook huilen.

7. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja hoor hier ook. De eerste maanden was het 't ergst, inmiddels is het al een stuk minder en kan hij er soms zelfs om lachen als een ander kindje huilt. Maar meestal klimt hij nog even veilig bij me en kijkt het huilende kindje met grote ogen aan, tot het huilen weer over is

Deel Deze Pagina