baby piept erover.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuwklokje22, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ons meisje is nu 10 dagen oud en piept erover! Er komen zoveel geluiden uit haar en ik weet even niet wat ik moet doen. Snachts slapen we slecht door alle gekreun . Net alsof ze benauwd is.
    Ze is ook hongeriger als anders. Ze komt nu echt elke 3 uur en drinkt 100 cc eerder kwam ze tussen de 3 a 4 uur.. snachts 5 uur.

Wie herkent dit?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Euh. Je baby is 10 dagen oud. Haar schema zal nog heel vaak veranderen hoor. Ze is zich nog steeds aan het aanpassen.

3. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Ze piept erover? Ik snap m f niet

4. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Met 10 dagen denk ik niet dat je al over een ritme kan praten.
    Als je het idee hebt dat ze benauwd is kan je denk ik beter even de dokter bellen. Ik kan me nog goed herinneren dat mijn zoontje ook heel veel geluiden maakte in zijn slaap savonds.

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Onze kids kreunde en steunde 's nachts ook allemaal.
    Ging vanzelf over, al was het bij de jongste heel erg, maar die had reflux (en nog meer symptomen dan alllen kreunen en steunen dat wil dus niet zeggen dat het reflux is)

Gefeliciteerd trouwens met jullie dochter

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Mijn zoontje maakt ook zo veel geluiden in zijn slaap, kreunen, steunen, zuchten, gilletjes en soms klinkt het alsof hij extra lucht loopt te happen. Heel normaal. Wij hebben hem hierdoor wel al na 4 weken in zijn eigen kamer laten slapen, ik was gesloopt omdat ik van ieder geluidje wakker werd.
    En wow iedere 3 uur?! Daar droom ik van!!!

7. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter piepte, kreunde, steunde en wat nog meer ook in haar slaap. Ik werd er gek van 's nachts, heb op het cb meerdere malen gevraagd om naar haar longen te luisteren :p, maar ze konden niets vinden. Na een tijdje is het vanzelf over gegaan. Had met de rijping van de luchtwegen enzo te maken zei mij een kinderarts.

En die voedingen... Mijn dochter heeft tot bijna vier maanden om de 2/2,5 uur gedronken. Pas nu ze ruim vijf maanden is gaat er echt wat langer tussen zitten. Maar ik geef bv. Toch zijn het zeker geen abnormale tijden wat je aangeeft. Eerder best luxe tijden haha :D

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hihi! Die van mij maakte ook echt een heel scala aan geluidjes/kreuntjes/steuntjes/piepjes enz s'nachts in haar slaap. Nu nig steeds trouwens :D.

Met 10 dagen vind ik het al knap als je überhaupt iets van een ritme hebt. Maar drie uur tussen haar flessen is prima!

9. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Onze zoon maakt ook veel geluid s'nachts zal ook de verwerking van de dag zijn.
    Ze is 10 dagen oud haar "ritme" zal nog wel vaker veranderen.
    Soms komt onze zoon om de 4 uur en soms om de 2 uur wij houden ons niet aan een schema en voeden hem wanneer hij komt.

Deel Deze Pagina