Nou ik heb net de kerstboom op gezet... Maar ik vraag me echt af hoe hij het gaat overleven. Mijn zoontje van 3 maanden zit namelijk overal aan en hangt volgens mij binnen 5 minuten in de boom. Ben bang dat hij er tegen op wil staan en dan dat ding omgooit ofzo... Een optie om hem ergens op te zetten hebben we niet. Hoe doen jullie dat?
Ik zet hem dit jaar niet. Heb een dochter van bijna 1 en een zoontje van bijna 3, en mijn dochter zit overal aan waar ze niet aan mag zitten.. ze is zo vliegensvlug en ik moet haar de hele dag in de gaten houden. Dat gaat noooooit goed. Een heel andere type dan mijn zoontje. Want toen hij een baby was, en dus ook bijna 1 was rond deze periode, had ik hem gewoon staan en dat ging super.
Wij willen m t weekend neerzetten, hij staat bij ons in een hoek, naast de kast en min of meer achter de bank... Ik zet er wel een blokkade voor, zodat hij er niet naar toe kan tijgeren, maar dat is hier geen probleem, want het gaat om t stukje tussen bank en kast (halve meter ongeveer). Hoop alleen wel dat de boom nog in die hoek kan staan. We hebben de kast wat verder de hoek in geschoven, zodat we ruimte hebben voor de box..
We gaan het gewoon proberen. Vorig jaar was ze lekker aan het rond schuiven op haar buik, maar taalde er niet naar. We zien wel wat er dit jaar gaat gebeuren.
Heb onze kerstboom met een draadje aan een haakje aan het plafond gebonden zodat hij niet omgetrokken kan worden, heb namelijk ook een hele ondernemende tante thuis die overal aanzit. Mooiste is dat mijn dochter niet eens naar de kerstboom kijkt en net doet alsof hij er altijd al heeft gestaan
Ik zet geen kerstboom,versier het huis op een andere manier maar geen zin om heel de tijd mijn zoontje uit de boom te halen haha
Je zoontje is 9 maanden toch? (in je topic staat 3 maanden ). Je zou er iets voor kunnen zetten. Wij hebben em gewoon staan, op de grond. Liza zou er zo bij kunnen. Ze vind het leuk om er naar te kijken, vanwege de lampjes. Maar vindt haar speelgoed veel interessanter, gelukkig!
Hier een zoontje van 12 maanden en heb de boom gewoon neergezet. Hij heeft 1 keer geprobeerd eraan te zitten, maar daarna niet meer.
Finn was vorig jaar 16/17 maanden, wel erg geinteresseerd in de boom. Toch bleef hij er, met af en toe waarschuwen, goed vanaf...
Ik heb dit jaar twee kleine versierde boompjes op het dressoir gezet, lijkt hartstikke leuk en mijn dochter kan er niet bij. Volgend jaar maar weer een grotere kerstboom.
Als je zoontje 3 maanden is, zou ik het erg knap vinden als hij bij de boom kan komen. Die van mij is ook drie maanden maar ligt alleen nog maar in de box! (waarschijnlijk een foutje!) Onze dochter is nu 3,5 jaar en ik heb altijd de boom gewoon neergezet (wel kunst) maar inclusief kerstkransjes! De twee onderste lagen van de boom vul ik dan met onbreekbare versiering en de rest gewoon met ballen. Ik zorg dat de boom stevig staat en niet om kan vallen. Ze moet er gewoon van afblijven! Dus de eerste paar dagen hoor je dan veelvuldig..nee afblijven, alleen kijken, handjes op je rug enz. Maar ja zo'n boom is natuurlijk superinteressant...dus..bij ons werkt het in ieder geval. Je kunt de boom natuurlijk ook hoger plaatsen. Zorg in ieder geval die de boom niet gemakkelijk om kan vallen. (Oh ja, mijn dochter staat dan wel stiekem in een hoekje een kerstkransje te eten, maar dat is ook wel schattig)
Mijn zoontje zit echt overal bij, en luisterd nog niet echt! Maar toch hier de kerstboom hoor,.. en hij heeft 1 x even gevoeld, en toen schrok hij haha.. en hij zit er echt totaal niet bij!
hier een mannetje van bijna 15 maand, die normaal overal aan zit waar hij niet aan mag zitten. Maar de kerstboom die boeit hem totaal niet. Hij staat er sinds dinsdag maar nog niet aan gezeten. Wel rolde zijn bal onder de boom toen keek hij me aan en wees naar de bal die heb ik toen voor hem gepakt en weg was hij weer. Hopelijk blijft dat zo
hier was de oudste 10 maanden toen hij voor het eerst een kerstboom zag. ik heb hem er gewoon gezet. vorig jaar ook en dit jaar zijn we hem nu aant opzetten nu helpt de oudste mee. bij de jongeste zal ik het netzo doen. nu ben ik ook wel zo dat ik sowoeso niets weghaal hoor. hij heeft maar te leren dat hij eraf moet blijven simpel.
Ik heb hem vorig jaar gewoon gezet en dit jaar weer. Mijn zoontje vindt het wel erg leuk en heeft er ook aan gezeten en een bal eruit gepakt. (zijn allemaal van plastic) Maar na een keer boos kijken en een kik van mij doet hij het (tot nu toe) niet meer
Ik wil morgen gaan versieren, vind het altijd zo gezellig! En hij moet er gewoon afblijjven, anders volgt er een tik op de vingers...maar meestal na paar x waarschuwen, doet tie t ook niet meer.