ik nix eigenlijk , mijn dochtertje heeft al een week geen ontlasting gehad, komt wel vaker voor. maar als ze dan weer moet dan komt het ook echt heel de dag door hahah
hier ook normaal een keer in de 4dagen soms wel langer.en dan een zeer goede luier vol. nu is het met bv normaal.met kv moet het volgens mij iedere dag
ik zie dat je kindje ongeveer even oud is als Gyano..(3-12-07) en die poept ook wels eens 2 dagen niet---> doordat hij bijv rijst of banaan heeft gehad (dat stopt de ontlasting)... wat ik dan doe? ik wacht dat die letterlijk ontploft hahaha dat komt meestal de 3de dag.....dan heeft ie ook gelijk voor 3 dagen gescheten ! dussss ga ff na of hij zoiets heeft gegeten en wacht dan rustig nog een dagje af.. succes ermee groetjes van Ramona
Is hier nog nooit voorgekomen, poept nog zeker 4-5, soms 6 keer per dag. Wat kan dat toch verschillen he?
Hij heeft nog steeds niet gepoept heb roosvise laxo gehaald vandaag, gisteren heb ik peperkoek gegeven, ik wacht morgen nog ff af hij heeft er verder (nog) geen last van gelukkig. Hij poepte eerst iedere dag daarom vind ik het zo raar. Bedankt voor jullie reacties... xxx
Hij heeft vanmorgen gelukkig een beetje gepoept. Ik blijf nog even doorgaan met roosvise laxo en dan komt het allemaal goed... Iedereen bedankt..