pampers, voeding en verzorgings productjes?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Stephtje, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephtje

Stephtje Lid

15 jan 2009
    15
    0
    0
    Stockmedewerkster esprit
    Zeeland
    Hallo,
    Ik ben bijna 31 weken zwanger:)
    En vroeg me af wat je echt al voor de komst van de kleine moet gekocht hebben van pampers, verzorgings producten en voeding.
    We zouden de echte PAMPERS kopen, new baby 3pakken maat 1 en 3 pakken maat 2...daar we daar 2 bons voor hebben.
    En van productjes gaan we voor zwitsal, maar welke heb je echt nodig?Schampoo, haarlotion, wasgel of wascreme, zinkzalf, gewoon billen zalfje, talkpoeder, gezichts creme, bodylotion, verfrissings doekjes, productjes voor een goede nachtrust???
    En hoeveel dozen babyvoeding al aankopen?
    Ik ga geen Borstvoeding geven, en willen nutrilon geven aan ons humeltje.
    Graag reactie:)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

Luiers zijn ahndig om van te voren in huis te hebben, hetzelfde geldt voor een pak nutrilon als je flesvoeding gaat geven. Ik zou niet teveel voorraad in huis halen ;)

Wat betreft de zwitsal produkten zou ik ook niet teveel gaan halen.
    De huid van een baby is erg kwetsbaar en in zwitsal zitten toch geur/kleurstoffen. Het beste is om niet teveel aan produkten te gebruiken.
    Wat je kan halen is iets voor de billen bijvoorbeeld sudocreme of bepanthen. Verder zou ik eerst afwachten en kijken hoe het huidje van de baby straks is. Eventueel iets van een badolie op natuurlijke basis.
    Produkten voor een goede nachtrust.....heb je niets aan.

Ilja

Deel Deze Pagina