krijg baby niet in tripp-trapp stoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Catherine, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catherine

Catherine Lid

14 dec 2006
    14
    0
    0
    Schiedam
    Zoals de titel al zegt, lukt het mij niet mijn dochtertje in de tripp-trapp te krijgen. Ze is 6 maanden en ze trekt steeds haar beentjes op wanneer ik haar in de stoel wil laten 'zakken'. Ze komt dan natuurlijk klem te zitten met haar knietjes tegen de beugel (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel). Ik zou echt drie handen moeten hebben om haar beide beentjes afzonderlijk in bedwang te houden en haar ook nog met één arm om haar middel vast te houden, helaas helaas... die extra arm heb ik niet. :(
    Alles (incl. babyset) is correct gemonteerd, en de zitting steekt niet meer dan 2 cm. uit, daar ligt het niet aan.

Ik hoop dat één van jullie de uitkomst op deze puzzel heeft. :(

2. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Als ik Gylano in de kinderstoel zet dan hou ik hem met een arm rond zijn middel vast (dit doe ik over zijn borst, onder zijn okseltjes) en mijn andere arm leg ik onder zijn beentjes, in zijn knieholten, dan kan hij zijn knieen niet helmaal buigen, waardoor ze dus beter gestrekt blijven ik ze makkelijker kan sturen.

Als ik hem met twee handen rond de middel pak en zijn beentjes niet stuur dan buigt hij ook zijn beentjes en wil dan ook niet gaan zitten.

veel succes ermee!!

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik doe het eigenlijk op dezelfde manier en dat gaat prima.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup dat is DE manier om een onwillig spartelent kind in een triptrap te froemelen :p
    Straks word het nog leuker hoor. Wendy gaat nu staan als ik dr in die stoel probeer te zetten. Op de zitting of gewoon op het blad ;)
    Maar als ik het netjes doe zoals Steintje zegt dan gaatie goed :D

5. Catherine

Catherine Lid

14 dec 2006
    14
    0
    0
    Schiedam
    oké meiden, heel erg bedankt, ik ga het proberen, ben benieuwd.;)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik doe het ook op die manier :D

Deel Deze Pagina