hey dames, ik kom er niet erg uit, dus ja...dan vragen wij hier maar hulp!! Onze kleine is nu druk aan het tijgeren/kruipen. Dit is natuurlijk fantastisch, vooral met zo'n druk mannetje als de onze. Nu is mijn probleem...wat doe ik aan zijn voeten als hij in de tuin is. Natuurlijk leg ik hem buiten op een groot speelkleed (we hebben immers geen gras) maar daar blijft hij nog geen twee tellen op. Nu ben ik bang dat als hij iets langer buiten blijft hij heel zijn tenen open haalt. maar ja...doe ik hem dichte schoentjes aan (hij heeft van die lekkere dunne oxxy schoenen, maar das zo warm) of waterschoentjes of slippers of... wat doen of deden jullie de kleintjes aan de voeten voordat ze konden lopen en wel buiten gingen kruipen??
Hier met sokken geprobeerd maar die trekt hij steeds uit... Doen ze dat niet met de leren slofjes??? Ff offtopic @ marijke87: wat grappig, onze kindjes zijn op een week na even oud en hebben dezelfde naam!!!
Mijn dochter heeft Boumy's, die heeft ze nog nooit uitgetrokken. Heb ook slofjes van Guess, blijven ook prima zitten.
Hier slofjes van isabooties... (uit princiepe hier geen leer) Mijn dochter trekt alles uit... alleen deze slofjes en allstarsschoentjes (nu helaas te klein) krijgt ze niet uit.. teminste... de isabooties hoeven we maar 10x terug aan te doen ipv elke minuut
Babycrocs! Maar voor meisjes heb je die ballerinacrocs en die blijven bij kruipen gemakkelijker aan dan de normale die erg wijd lijken te zitten. Volgens de mevrouw van de babywinkel die goed adviseert en zelf alleen maar dure merkschoenen verkoopt waren babycrocs prima voor voetjes die nog moeten leren lopen, zij adviseerde mij zelfs pas in de winter over te stappen op echte schoenen, ook nu mijn kleine al volledig loopt. Ze heeft inmiddels de normale (baby)crocs van haar buurjongen gekregen (legergroen met een salamander zonder hoofd) en ze wil niets anders meer aan.
Wij hebben leren slofjes van aapies. Na ruim 6 weken los lopen heeft ze flexschoentjes gekregen maar in huis loopt ze nog op blote voeten of slofjes.
de onze loopt nog niet, dus schoentjes hoef ik ook nog niet hoor. maar vond zelf zijn leren slofjes misschien wat warm. Maar wat ben ik toch stom...had zelf nog helemaal niet aan sokken gedacht, haha. eens proberen of dat wat uitmaakt en of het niet te dun is waardoor hij alsnog open tenen heeft. bedankt iedereen!!
Zeg lieverd! Waarschijnlijk zelf al ervaring mee.... maar de kruidvat sokjes blijven super zitten (tenzij Jesse ze zelf uittrekt natuurlijk) Zit ook antislip onder. Maar waarschijnlijk weet je dit al haha!
Eerst trok ik hem boumy's aan, van die leren babyschoentjes, die trok hij eigenlijk nooit zelf uit. Soms liet ik hem op zijn sokken rondkruipen, wat vrijwel onmiddellijk blote voeten betekende (sokken trekt hij dus wel zelf uit). Hij hield dan zijn voetjes iets omhoog bij het kruipen, had geen geschaafde tenen ofzo. Inmiddels loopt hij al heel aardig en heeft hij een duidelijke voorkeur voor blote voeten. Hij heeft natuurlijk wel schoenen, maar die draagt hij alleen als we ergens naartoe gaan, eigenlijk nooit thuis.
Hier sokjes of slofjes idd.Maar mijn zoontje houd de veotjes ook iets van de grond tijdens het kruipen dus geen last....zijn knieen worden er niet mooier op
Inderdaad, die zien er bij mijn mannetje ook echt niet uit! Maar ja, daar helpen slofjes of schoentjes ook niet tegen
Nou zeg! Had ik zulke coole slofjes voor ons Bonsai kind gezien! Ik dacht, laat ik zijn voetjes eens meten.... 8 cm!!! Tjonge... Dat duurt nog wel een jaar hier