leuk! ik heb het ook gezien wat ik me wel afvraag, stel je geeft bv en je kindje heeft "overgewicht" wat willen ze daar dan aan gaan doen? ik wil straks op verzoek gaan voeden als het lukt en ga dan echt niet minder voeden als mijn dochtertje niet volgens een grafiek groeit.
Ik vond jullie superleuk hoor, echt niets mis met jou en Sandro! Wel een lullige shot toen ze zeiden dat het bij hem wel erfelijk zal zijn, wat een bullshit! Wat knap dat ze die conclusie kunnen trekken uit het zien van 2 mensen en een paar minuten praten. Maar wel leuk om jullie te zien
Hihi wat een lekker stukkie hoor!! Enne jezelf niet schamen hoor, nergens voor nodig!! Je ziet er leuk uit, je hoef geen modellen maat te hebben om er leuk uit te zien!
Eef heeft een hele tijd in het gips gezeten en kon zich amper bewegen en is aan de dunne kant, dus dat beweeg verhaal klopt ook niet altijd...
Leuk interview geworden, helaas wel kort Offtopic : heb jij nou uggs aan? ( lijkt op de ugg mountain quilt die je aan hebt)
Dat heb ik zelf gezegd hoor Wat betreft de keuken ik was net bezig met opruimen toen ze voor de deur stonden en wist niet dat ze ook in de keuken gingen filmen Wat betreft de tongval. Woon pas anderhalf jaar in Den Haag hoor
Meis...ik ben echt ZO trots op je! Vind het super dat je het gedaan heb en weet wat je er allemaal voor heb moeten doen om hem zo een lekkere toet te laten krijgen..... En maak je niet druk, vond je er super leuk uit zien zo op tv (maar ja mischien ben ik bevooroordeeld omdat ik je al een tijdje ken)nee hoor zonder dollen, je bent een topper!
Nou je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor, je bent een prachtige vrouw met een ontzettend mooi mannetje!
haha ik maakte maar een grapje hoor meis!! als ze bij mij zouden komen is echt bende hier in huis jij hebt netjes mooi huis!