Baby (iets) te zwaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RTL Esther, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

naasthet fantastische optreden van allessandro vond ik het dus wel een goed net stuk. En niet iedereen met een mollige baby moet zich meteen aangesproken voelen zoals gister bij het oproepje. Besef dat het een teken kan zijn van en dat je hoe dan ook altijd alert op de voeding van je kind moet zijn, want daarin vond ik die moeder op het cb wel een beetje dom overkomen in het eerste stuk.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Leuke activity mat ook!

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik heb zelfs nog nooit in Den Haag gewoond.. maar omdat vriendjelief Haags is heb ik dezelfde tongval ;) Dat terwijl ik niet eens in NL ben geboren!! :):p

Het sluipt er in!! :D:p

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    wat ben jij een leuke vrouw Alessandro! En een leuk huis en mooi kindje, jullie hebben het leuk voor elkaar :)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Fanclub, fanclub, fanclub!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je wel allemaal :D

Ben echt zo blij dat ik het gedaan heb!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Je zag er superrr uit! En dat mooie kereltje van je ook!

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aaah, heb het net gemist! Ik rennen naar de tv...duurt een eeuwigheid voordat ie o rtl springt....grr! Nou ja...maar op uitzending gemist, ben wel erg nieuwsgierig!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh echt, haha ;), ik geloof er niets van hoor, een baby wordt echt niet dik doordat de moeder dat ook is, zeker omdat hij niets extra's krijgt. Het zegt ook niets, hier redelijk dikke baby's gehad en nu zijn het een slanke dreumes en kleuter.

Keuken viel me helemaal niet op, boeien! ;)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat een moppie is jullie Sandro! En jij ziet er ook goed uit! Prachtige meid!

11. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    +1:)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is ook wel zo, ouders moeten wel alert zijn. Maar ik ken mensen die toch ook wel zien dat hun kinderen te dik worden, maar die vinden lekker eten belangrijker. Kan het cb of weet ik veel wie zeggen wat ze willen, ze willen het niet horen en doen er toch niets mee. Echt zonde. Niet iedereen geeft er evenveel om helaas.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wauw!! Super gedaan hoor!:D Echt te goed! En het is inderdaad een goed, net stuk geworden. Zo knap dat je dit gedaan hebt.

En wat een moppie!:) En jij ziet er ook goed uit hoor! Niet zo onzeker zijn!

14. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wat een leuke vrouw ben jij!! En wat een geweldig mannetje heb je zeg!!!!!

Sprak pas een vrouw die haar baby wel een beetje aan de dikke kant vond (kindje paste geen normale broeken in zijn eigen maat, kon alleen kruippakjes aan), maar ze vertelde ook doodleuk dat hij die kleine cornetto's zo lekker vond... Op zich niets vreemds aan natuurlijk, wie vindt dat niet, maar het kindje was 6 maanden!!!!! Die van mij zal mettertijd, als hij echt een heel stuk ouder is zeker een keertje een cornetto krijgen, maar zal eerder tevreden moeten zijn met een waterijsje... Ik schrok best toen ik dat hoorde, haha!
    Dus ik denk dat een stukje bewustwording zeker niet verkeerd is, en er zeker ouders zullen zijn die er baat bij hebben als het CB er iets over vraagt/iets van zegt, maar denk dat ieder normaal oplettende ouder echt wel kan bepalen wat zijn of haar kind kan en mag hebben.

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja idd! Daar gaat het ook voornamelijk om denk ik. Mensen bewust maken. Mijn tante gaf mijn enefje toen hij6 maanden was elke keer marhsmallows. Want ja, dat vindt hij zó lekker! :$:( Pardon?

En als ik tegen iemand moet zeggen dat ze mijn kind geen hapje appeltaart met slagroom mag geven wordt ze boos!!! Sorry??;)

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    (Y)toppie gedaaN

17. tulip

tulip Niet meer actief

o ja, daar heb je zeker gelijk in, ik kijk ook altijd naar: mijn kind is te dik. Terwijl de camera op de achtergrond meedraaide zegt zo'n moeder dus: voor de camera doe je gewoon wat ze willen en als die uit is neem je lekker die bitterballen. En dat bij een kind waar al echt obesitas vastgesteld is. Echt triest vind ik dat.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja!!! Tulip, dat vond ik ook zo erg voor dat meisje!!! Ze werd echt niet gesteund.

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hebben jullie het gister dan gezien? Wat daar op tafel lag....dat eten wij niet eens in een maand!!!

Diep triest vind ik het...en die moeder: Ik snap niet hoe het komt.
    Tussen al het geweld lagen 5 appels...nou ik heb wel een ideetje hoe het komt...

20. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Meiden, maar wat is overgewicht bij baby's, boven de bovenste groeicurve? Of is de bovenste groeicurve al overgewicht?

Alessandro, leuk filmpje meid en wat is jouw zoontje schattig zeg (lang geleden dat m'n meisje zo klein was!) Goed gedaan!

Deel Deze Pagina