naasthet fantastische optreden van allessandro vond ik het dus wel een goed net stuk. En niet iedereen met een mollige baby moet zich meteen aangesproken voelen zoals gister bij het oproepje. Besef dat het een teken kan zijn van en dat je hoe dan ook altijd alert op de voeding van je kind moet zijn, want daarin vond ik die moeder op het cb wel een beetje dom overkomen in het eerste stuk.
Ik heb zelfs nog nooit in Den Haag gewoond.. maar omdat vriendjelief Haags is heb ik dezelfde tongval Dat terwijl ik niet eens in NL ben geboren!! Het sluipt er in!!
wat ben jij een leuke vrouw Alessandro! En een leuk huis en mooi kindje, jullie hebben het leuk voor elkaar
Aaah, heb het net gemist! Ik rennen naar de tv...duurt een eeuwigheid voordat ie o rtl springt....grr! Nou ja...maar op uitzending gemist, ben wel erg nieuwsgierig!
Oh echt, haha , ik geloof er niets van hoor, een baby wordt echt niet dik doordat de moeder dat ook is, zeker omdat hij niets extra's krijgt. Het zegt ook niets, hier redelijk dikke baby's gehad en nu zijn het een slanke dreumes en kleuter. Keuken viel me helemaal niet op, boeien!
Is ook wel zo, ouders moeten wel alert zijn. Maar ik ken mensen die toch ook wel zien dat hun kinderen te dik worden, maar die vinden lekker eten belangrijker. Kan het cb of weet ik veel wie zeggen wat ze willen, ze willen het niet horen en doen er toch niets mee. Echt zonde. Niet iedereen geeft er evenveel om helaas.
wauw!! Super gedaan hoor! Echt te goed! En het is inderdaad een goed, net stuk geworden. Zo knap dat je dit gedaan hebt. En wat een moppie! En jij ziet er ook goed uit hoor! Niet zo onzeker zijn!
Wat een leuke vrouw ben jij!! En wat een geweldig mannetje heb je zeg!!!!! Sprak pas een vrouw die haar baby wel een beetje aan de dikke kant vond (kindje paste geen normale broeken in zijn eigen maat, kon alleen kruippakjes aan), maar ze vertelde ook doodleuk dat hij die kleine cornetto's zo lekker vond... Op zich niets vreemds aan natuurlijk, wie vindt dat niet, maar het kindje was 6 maanden!!!!! Die van mij zal mettertijd, als hij echt een heel stuk ouder is zeker een keertje een cornetto krijgen, maar zal eerder tevreden moeten zijn met een waterijsje... Ik schrok best toen ik dat hoorde, haha! Dus ik denk dat een stukje bewustwording zeker niet verkeerd is, en er zeker ouders zullen zijn die er baat bij hebben als het CB er iets over vraagt/iets van zegt, maar denk dat ieder normaal oplettende ouder echt wel kan bepalen wat zijn of haar kind kan en mag hebben.
Ja idd! Daar gaat het ook voornamelijk om denk ik. Mensen bewust maken. Mijn tante gaf mijn enefje toen hij6 maanden was elke keer marhsmallows. Want ja, dat vindt hij zó lekker! Pardon? En als ik tegen iemand moet zeggen dat ze mijn kind geen hapje appeltaart met slagroom mag geven wordt ze boos!!! Sorry??
o ja, daar heb je zeker gelijk in, ik kijk ook altijd naar: mijn kind is te dik. Terwijl de camera op de achtergrond meedraaide zegt zo'n moeder dus: voor de camera doe je gewoon wat ze willen en als die uit is neem je lekker die bitterballen. En dat bij een kind waar al echt obesitas vastgesteld is. Echt triest vind ik dat.
Hebben jullie het gister dan gezien? Wat daar op tafel lag....dat eten wij niet eens in een maand!!! Diep triest vind ik het...en die moeder: Ik snap niet hoe het komt. Tussen al het geweld lagen 5 appels...nou ik heb wel een ideetje hoe het komt...
Meiden, maar wat is overgewicht bij baby's, boven de bovenste groeicurve? Of is de bovenste groeicurve al overgewicht? Alessandro, leuk filmpje meid en wat is jouw zoontje schattig zeg (lang geleden dat m'n meisje zo klein was!) Goed gedaan!