Edit reacties op viva gelezen. En wat ik d8 klopt nog ook hoezo voorspelbaar! Ach wat hebben mensen soms toch een lekker laag IQ ook he heerlijk! Gelukkig kan ik er hard om lachen! En ben nog steeds blij dat ik met mijn dikke hol mijn kind in zijn wipper heb gezet
Ik heb ooit een programma gezien, daar kon doormiddel van een dna test aangetoond worden of je grote kans had of je overgewicht genetisch bepaald was of niet. Helaas voor die familie hadden ze allemaal overgewicht en was het niet genetisch bepaald, daar baalden ze wel van.
Nou...ik had het filmpje nog niet gezien en wel de reacties hier en die van jou...dus ik verwachte eigenlijk heel wat anders te zien dan wat ik kreeg te zien hoor!!! Je bent een hartstikke mooie vrouw! We hebben niet allemaal maat 38!
Ik vond het erg grappig dat die onverstaanbare meneer met de slijmpjes in de mondhoeken (ieks!!) iets zie over consultatieburo en cursus, maar hij bedoelde "curves". Tsja, waar de mond vol van is!
Jaaa dat heb ik ook gezien. Ik bedoel er ook niet mee trouwens dat als het genetisch bepaald is je dan ook dik word hoor. Het is nog steeds mijn taak om te zorgen dat Sandro niet TE dik word genetisch bepaald of niet. Maar aangezien hij er wel aanleg voor zou kunnen hebben ga ik hem niet volproppen met allerlei lekkers. Hij heeft de keus niet om te dik te worden of niet. Die keus ligt bij mij. Net zoals bij elk ander kind ligt het aan de ouders of het kind te dik word of niet. Ik was tot 3 jaar terug ook "slank" of nja slank ik was niet zo dik als nu. Had maat 40 en woog 75 kilo. Was er erg blij mee. Tot ik aan de medicatie moest toen vlogen de kilo's er zo aan. En nu omdat ik thuis zit sinds de geboorte van Sandro ( ik heb angst en paniek aanvallen en durf dus niet alleen naar buiten ) Beweeg ik gewoon te weinig om af te vallen. Wat straks echt weer gaat gebeuren!
Zo begreep ik het ook. Ben het er ook volledig mee eens! Wat balen dat je door de meds zo ben aangekomen en (nog) niet naar buiten kunt.
Ja die reacties vallen wel mee idd. Maar wist gelijk zonder te lezen dat t daar over ging. Want op viva zitten alleen maar slanke vrouwen geloof ik Aangezien ze altijd zeiken over dikke mensen
ik zei het ook tegen mijn man! Bah bah dat vieze witte randje.... IEK Vond het filmpje erg leuk om te zien! En ik zou het niet durven... Heb overigens 2 kinderen met ondergewicht... Was ook een dunne baby alleen nu toch overgewicht... het Zegt geen bal
Nou ze zijn allemaal perfect daar volgens mij! Soms lees ik nog wel eens wat daar, met een koekje en een koppie thee erbij...heerlijk lezen hoe ze mekaar afbranden.
Wat een leuk filmpje Alessandro! En wat een schatje die Sandro van jou!Hij lijkt wel een beetje op onze Tim! Morgen moet ik weer naar cb.Hij weegt nu ong 9,5 kilo. Ben eigenlijk bang voor wat ze gaan zeggen...(ja bij nr 4 ben ik daar nog erg onzeker over). Omdat ze bij alle 4 altijd zo zaten te zeiken en hameren over het overgewicht bij mijn babies. Ook de oudste 3 waren erg flink.Toch heb ik ze nooit volgepropt en Tim krijgt gewoon zn 3 en een halve fles en fruit,groente en 1 boterham.Verder niks. En als je de oudste 3 nu ziet....de middelste 2 zijn gewoon superdun,de oudste iets steviger. En ik,ik ben gewoon dik en ik heb daarom altijd het gevoel van dat ze denken dat ik me kinderen ook wel vol zal proppen. Maar dat is dus echt niet zo,wij eten heel gezond. Ik ben eigenlijk gewoon geneigd om morgen niet te gaan.
Dank je En ik maak me ook geen zorgen hoor. Sandro krijgt niks te veel als wat hij zou mogen hebben dus het komt vanzelf wel goed.
Niks van aantrekken, wat maakt het nou uit of een kindje wat lichter of zwaarder is, het is toch nooit goed volgens het consultatiebureau! HIer een flinkert bij de geboorte (4225 gram) en nu... Ik ben maandag geweest, hij is bijna 1 en woog nu 9375 gram... of we hem wel genoeg te eten gaven Pardon? Nee ik ondervoed mijn kind pff! om slechte zin van te krijgen...
domme wijven op het viva forum, vinden zichzelf heel wat ACHTER HUN SCHERMPJE..... Meid, je zag er super uit! En Sandro ook!
De Viva, dat is toch die nep-glossy waar al die 'fantastische' lijven zonder kop instaan? Dan liever iemand die met kop én kont op tv durft!!!