Baby (iets) te zwaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RTL Esther, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Zogelukkig, interessant wat je schrijft.
    Maar hoe denk je dan over het volgende:

Manlief is mager,al z'n hele leven. Z'n vader en broers ook. Maar ze houden erg van eten, ook al heel z'n leven. Hij eet tegenwoordig meer dan ik maar komt geen gram aan. Ik durf best toe te geven, vanaf mijn twaalfde (hiervoor was ik "normaal") ben ik continue een beetje aangekomen, niet door eten (m'n moeder was vrij strikt in het snoepen/slechte dingen eten) maar door onverklaarbare redenen. Wel had ik last van m'n stoelgang. Ik kon heel moeilijk naar het toilet:).

Als ik naar jouw uitspraak kijk mbt vetcellen dan vraag ik mij af hoe het kan dat ik zo'n dunne man heb. En nog belangrijker die echt alles eet wat los en vast zit.

Gewoon nieuwsgierig hoor:)

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk zeg, ga zeker kijken:D

3. Purk

Purk Niet meer actief

ben benieuwd, ga zeker kijken

4. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Leuk sandro! Ik ga er voor zitten vanavond hoor!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Niet allemaal kei hard gaan lachen he:):)

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik ga ook kijken, ben benieuwd of ze een tekst maken in de trant van: 6 maanden en al een t.v. op zn kamer. En dan een heel verhaal over dat kinderen op te jonge leeftijd al te veel achter de tv zitten: lol!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waarschijnlijk wel ja:D

Daarom heb ik ook maar even vermeld dat ie daar dus staat ivm ruimte gebrek en absoluut niet aan gaat!!!!

Ze hebben hem ook gefilmd in de wipstoel voor de tv ( moest hem er in zetten en de tv aan doen ) Normaal zit hij niet voor de tv ( of nja niet veel in iedergeval hij gaat gewoon in de box )

Ach ik zie vanavond wel wat ze er van gemaakt hebben:D

8. silvermist

silvermist Niet meer actief

wat tulip net zegt was het eerste wat in me opkwam haha, zo jong en al tv op de kamer haha, en dat je hem voor de tv moest zetten in wipstoel :( ik denk dat ik wel een idee heb van wat er gaat komen ;)

op welke zender komt het? rtl4

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja rtl4 om half 8.

Hij moest ook in de box en op zn speelkleed met babygym.

10. silvermist

ik ga kijken, ben heel benieuwd ;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

hmm misschien willen ze wel een goed/fout verschil laten zien. Met het tv moment en dit moment.

12. silvermist

na het artikel gelezen te hebben betwijfel ik dit, ze kunnen een hoop plakken en knippen natuurlijk ;) maar we zullen zien vanavond :D

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Achja ze kunnen er van maken wat ze willen.

Ik weet de waarheid whahaha

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben ook erg benieuwd... wat zal het stil zijn vanavond hier op ZP :D

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whehehe wel je aandacht op mijn mannetje vestigen ipv op mij! :D

16. silvermist

ik denk dat er een hoop rtl 4 op hebben staan en ondertussen dit topic open :D

allesandro, tuurlijk weet jij hoe het zit, maar kan me wel voorstellen dathet niet leuk is als ze jou daar als slecht of verkeerd afschetsen :)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Achja weetje dat is het risico wat ik zelf genomen heb.

Heb tijdens de vragen ook heel duidelijk gezegd dat Sandro niks meer krijgt als wat hij nodig heeft 3 flessen en 2 potjes ( alleen dat van de potjes niet verteld ) Hij krijgt geen koekje geen pyjama papje niks. Vind het niet nodig. Hij doet het blijkbaar erg goed op wat hij krijgt.:D

Maar snap wel wat je bedoeld hoor!

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh ik ga ook zeker kijken!

20. tulip

tulip Niet meer actief

hee, weet je zeker dat het om half 8 op het nieuws komt, want ik heb rtl net aanstaan en zie van editie nl een voorstukje voorbij komen met de tekst: van dikke baby tot... (laatste stukje ben ik vergeten) dus zou het daarbij komen, dat is om 18.15

Deel Deze Pagina