Baby-Image

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door AmanChel, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Is iemand bekend met dit echobureau? Ze doen namelijk al met 18 weken aan geslachtsbepaling terwijl dit bij de meeste pas bij 20 weken is?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb er met 10 weken een echo gehad.
    Het is daar wel lopende band werk, supersnelle 'service' zullen we maar zeggen.
    Wat mij wel opviel was dat er echt hypermoderne apparatuur aanwezig was, mijn echofoto's zijn echt de duidelijkste die ik ooit heb gezien, dus misschien dat dat scheelt...
    Ik ben trouwens bij baby image in Gorinchem geweest. (er zijn 2 vestigingen).
    Groetjes, Anakin.

3. Ik ben vandaag bijBaby's world geweest in Leidschendam voor een geslachtsbepaling met 18 weken. Zij beweren het ook terwijl de rest 20 weken zegt.
    Maar ze zag het duidelijk zei ze. En maandag had ik de 20 weken echo en konden ze het alleen maar met 60% zekerheid zeggen en zonder dat ik dat gezegd had zei zij hetzelfde, een meisje.
    Dus ik geloof het echt wel.
    En als ze het niet kon zien mag je kostenloos nog een x komen, is dat daar ook?

4. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja dat is daar idd ook!
    En zou dan ook naar die in gorinchem gaan! Maare lopende band werk haha ze nemen dus niet echt de tijd voor je?

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tja... ik vond het gewoon supersnel gaan.
    Ik was 3 seconden binnen en het echoapparaat stond al op mijn buik en voordat ik me op het scherm kon focussen riep ze al: aha, een kloppend hart.
    Het was gewoon een race leek het wel, maar mijn echo was een termijnecho, misschien dat een pretecho langer duurt.

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik ben bij babyview geweest met 16 weken en daar vertelden ze me ook al wat ze dacht dat het zou worden. Wel met een slag om de arm, maar de 20 weken echo heeft het eergister bevestigd!

Deel Deze Pagina