hoi ik heb even een vraagje want bij de andere onderwerpen krijg ik zoveel verschillende antwoorden dat ik t allemaal niet meer weet ! t zit zo, ben 1 feb ongesteld geworden. had 2 weken daarvoor al ongi klachten zoals lage buikpijn , pijn in onder rug . dit is altijd zo als ik ongi word ! had er dit keer klachten bij zoals , bloedend tandvlees vet haar moe veel witte afscheiding . dacht miss zw te zijn maar werd dus ongi op 1 feb t/m 4 feb vanmorgen toch een test gedaan want de ongi klachten bleven aan houden. deze was ook negatief zoals gedacht maar heb wel eens gehoord dat er somige mensen gewoon ongi worden als ze zwanger zijn ! maar goed los van dat . 5 feb heb ik geen bloed verlies gehad ook geen bruin of niks . nu vanavond 6 feb krijg ik ineens links onderin weer ongi steken , (verder de hele dag geen last van gehad ) ga ik dus net naar de wc om te plassen heb ik ineens bij t afvegen roze- bruin slijm ik veeg daarna nog een keer en t is doorzichtig slijm. weet je miss wat dit is want snap t even niet zo goed nu. en vind t zo raar dat na mijn ongesteldheid die ongi pijn zo aan blijft houden
weet helemaal niet of ik dit aan jullie kon/kan vragen .maar ik denk wel dat jullie t t beste weten vandaar. zit nu ook 5 dagen na NOD en heb nog steeds ongi klachten .
Hoi lisa, Vervelend zeg! Ik denk dat het rode bij het afvegen nog wat restant was van je menstruatie. Ik raad je aan omdat je zoveel klachten hebt eens langs de huisarts te gaan om dit eens te bespreken. Imke