Baby in badje in de tuin?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door channe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

moet zeker kunnen hoor, goed opletten of ze het niet te koud krijgt: blauwe lipjes enz

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik wilde hier ook vanmiddag badje neer zetten, maar nu regent het :(

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

ja bah, hier staat het badje half klaar!in de regen!

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wat een leukerd!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

kruidvat 4 euro :D wel in be

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Echt een heel leuk badje! Hier hebben ze hem in ieder geval niet. Maar hier hebben we er een voor haar verjaardag gehad, met een heel zonneklep ding erboven. Ook wel fijn met ons balkon op het zuiden.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

ja dat is dan wel nodig, hier het geluk dat vanaf 14 a 15u veel schaduw van het huis in de tuin is, tja geluk? voor de baby wel voor mij niet, ik kan de hele tijd gaan schuiven:D

de kwaliteit is denk ik wel minder maar voor 4 euro daar doe je niet moeilijk over:)

8. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Hier deed ik het vorig jaar (half mei!!!!) ook! Toen was hij ook rond 6 maanden! Ik heb een badje gekocht met 2 opblaasbare ringen, vulde hem met een klein warm laagje water, liet hem opwarmen in de zon als hij sliep en zette er zo een parasol die je in de grond prikt en kunt draaien en kantelen bij! Lekker in de blote billen en goed ingesmeerd met swim en play van Nivea.
    Hij kon toen al flink kruipen en zitten, dus hij kon er zelf in en uit, was ideaal. Schepje, emmertje en leuke badspeeltjes erin en ik had geen kind meer aan hem.

Ik gooide het badje trouwens altijd leeg en vulde hem alleen op dagen dat er ook geen wind was in de tuin.

Dit jaar helaas nog niet mooi genoeg geweest voor het badje op de dagen dat ik vrij was, maar hij staat nu opgeblazen klaar! Als het straks echt lekker wordt vul ik hem als hij slaapt en is hij klaar voor gebruik als hij wakker wordt en de zon heerlijk in de tuin staat vanaf een uur of 2!

Deel Deze Pagina