Baby in Badpak/bikini of zwembroek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijtjes, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Badpak, bikini of zwembroek

1. Badpak

2. Bikini

3. Zwembroek

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik verbaasde me er zondag over, tijdens het zwemmen. Wat een hoop baby's in bikini of badpak. Mijn dochter heeft een zwembroekje. Vind een badpak of bikini echt meer voor grotere kinderen en volwassenen. Wat vinden jullie?

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze oudste is 2,5 en we hebben nu voor het eerst een badpakje gekocht.

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Mijn dochtertje droeg vorig jaar een zwembroekje maar nu wil ik wel overstappen naar een badpak of bikini.
    Ze is nu 20 maanden

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Met Caitlyn nog niet wezen zwemmen, maar met Thirza deden we ook wel vaak alleen een zwemluier.... :)
    Met anderhalf wel een zwempakje.

5. EYA

EYA Actief lid

19 jan 2013
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn dochtertje een badpakje sinds we op babyzwemmen zijn gegaan (vanaf 7 maanden). Ik heb ook een zwembroekje liggen voor als ze in de zwemband moet, want met een badpakje schuift ze daarin weg.

Ik vind een badpakje vaak leuker staan voor een meisje, maar verder qua functionaliteit of comfort voor het kind maakt het volgens mij niet uit.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik vind een bikini of badpak ook wat meer voor oudere kindjes. Hier voorlopig gewoon nog een zwembroek. Tot welke leeftijd weet ik niet, maar ik denk het komende jaar nog zeker wel.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Is dat niet meer om te tutten? Zou het ook doen als ik een meid had :p

8. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik ben met 7 mnd met mijn dochter destijds gaan babyzwemmen. ik had een zwembroekje maar die was aan de krappe kant. en iedereen vroeg toch al steeds is het een meisje of jongen (was nogal een flinkerd) dus daarom voor een badpakje gekozen met 8 mnd. En daarna altijd badpak gekocht.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik vind een badpakje zo plakkerig en koud als ze uit het water zijn en een bikini niet zo mooi bij een baby. Onze jongste (16 mnd) heeft dus gewoon een zwembroekje aan. De oudste wel een bikini, maar die is 'al' bijna 4.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb beide liggen, zwembroekje en badpakje (bikini ook maar dat bovenstukje blijft absoluut niet zitten). Toch vind ik na de eerste verjaardag een badpakje meer geschikt dan een zwembroekje. Weet niet waarom, gewoon een gevoel.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Trouwens wel echte meisjes zwembroekjes, roze, roesjes etc ;)

12. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind een zwembroekje veel leuker staan. Bikini's bij kinderen onder de 6 vind ik echt niet leuk..

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eeehhhhhh, alleen een zwemluier in het begin:)

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwembroekje. Vind een badpakje voor mijn dochtertje voor nu (zijn met 3 maanden begonnen met babyzwemmen) niet praktisch en inderdaad te koud/plakkerig. Heb een schattig roze zwembroekje met cupcakes en rode ruches. Als ze iets groter is krijgt ze misschien wel een badpakje aan.

15. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Hier een zwempakje en wat vond ik het haar mooi staan!

Bijgevoegde bestanden:

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik vind een bikini voor oudere meisjes en een badpak lijkt me niet lekker zitten vooral op een strant niet.

dat droogt vaak niet snel op, ik vind het al niet leuk als mn bovenstuk van mijn bikini nat is en bij kleine kindertjes en babys gaat dat zand onder het badpak plakken brrr lijkt me niet fijn

17. misa

misa Niet meer actief

Hier een broekje. Badpak en helemaal een bikini vind ik niets voorlopig. Veel te koud, plakkerig en onnodig is mijn gevoel. Daarbij is het huid tegen huid zo lekker! ;)

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind een badpakje juist praktisch: Dat houdt de zwemluier perfect op z'n plaats :) . (net als de romper de luier ook gelijk goed op z'n plek houd) En ik vind het super schattig...!

Maar ik moet erbij zeggen: Als wij gaan zwemmen, gaan we ook maar 1x er in. En niet even zitten en naderhand er weer in. Gewoon gelijk een half uurtje of uurtje of wat dan ook zwemmen en dan klaar.. Dus opdrogen ofzo is hier geen issue.
    En trouwens op vakantie bv gaat de zwemluier tóch uit als we even op de kant zitten, en dus ook de zwemkleding. Dus opdrogen of niet, maakt niet uit.

Een bikini vind ik gewoon niet handig, dat bovenstukje blijft toch niet zitten...

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nog steeds een broekje hier. Een bikini vind ik helemaal nog niet mooi bij zulke jonge kinderen en nu ik hier heb gelezen dat een badpak zo lang nat en plakkerig blijft (true!) laat ik dat bij nader inzien ook maar even voor wat het is. Het leek me trouwens ook niet zo handig met tussendoor verschonen.

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hier in een badpakje, staat zo lief:)

Deel Deze Pagina