Ik verbaasde me er zondag over, tijdens het zwemmen. Wat een hoop baby's in bikini of badpak. Mijn dochter heeft een zwembroekje. Vind een badpak of bikini echt meer voor grotere kinderen en volwassenen. Wat vinden jullie?
Mijn dochtertje droeg vorig jaar een zwembroekje maar nu wil ik wel overstappen naar een badpak of bikini. Ze is nu 20 maanden
Met Caitlyn nog niet wezen zwemmen, maar met Thirza deden we ook wel vaak alleen een zwemluier.... Met anderhalf wel een zwempakje.
Voor mijn dochtertje een badpakje sinds we op babyzwemmen zijn gegaan (vanaf 7 maanden). Ik heb ook een zwembroekje liggen voor als ze in de zwemband moet, want met een badpakje schuift ze daarin weg. Ik vind een badpakje vaak leuker staan voor een meisje, maar verder qua functionaliteit of comfort voor het kind maakt het volgens mij niet uit.
Ik vind een bikini of badpak ook wat meer voor oudere kindjes. Hier voorlopig gewoon nog een zwembroek. Tot welke leeftijd weet ik niet, maar ik denk het komende jaar nog zeker wel.
ik ben met 7 mnd met mijn dochter destijds gaan babyzwemmen. ik had een zwembroekje maar die was aan de krappe kant. en iedereen vroeg toch al steeds is het een meisje of jongen (was nogal een flinkerd) dus daarom voor een badpakje gekozen met 8 mnd. En daarna altijd badpak gekocht.
Ik vind een badpakje zo plakkerig en koud als ze uit het water zijn en een bikini niet zo mooi bij een baby. Onze jongste (16 mnd) heeft dus gewoon een zwembroekje aan. De oudste wel een bikini, maar die is 'al' bijna 4.
Ik heb beide liggen, zwembroekje en badpakje (bikini ook maar dat bovenstukje blijft absoluut niet zitten). Toch vind ik na de eerste verjaardag een badpakje meer geschikt dan een zwembroekje. Weet niet waarom, gewoon een gevoel.
Zwembroekje. Vind een badpakje voor mijn dochtertje voor nu (zijn met 3 maanden begonnen met babyzwemmen) niet praktisch en inderdaad te koud/plakkerig. Heb een schattig roze zwembroekje met cupcakes en rode ruches. Als ze iets groter is krijgt ze misschien wel een badpakje aan.
ik vind een bikini voor oudere meisjes en een badpak lijkt me niet lekker zitten vooral op een strant niet. dat droogt vaak niet snel op, ik vind het al niet leuk als mn bovenstuk van mijn bikini nat is en bij kleine kindertjes en babys gaat dat zand onder het badpak plakken brrr lijkt me niet fijn
Hier een broekje. Badpak en helemaal een bikini vind ik niets voorlopig. Veel te koud, plakkerig en onnodig is mijn gevoel. Daarbij is het huid tegen huid zo lekker!
ik vind een badpakje juist praktisch: Dat houdt de zwemluier perfect op z'n plaats . (net als de romper de luier ook gelijk goed op z'n plek houd) En ik vind het super schattig...! Maar ik moet erbij zeggen: Als wij gaan zwemmen, gaan we ook maar 1x er in. En niet even zitten en naderhand er weer in. Gewoon gelijk een half uurtje of uurtje of wat dan ook zwemmen en dan klaar.. Dus opdrogen ofzo is hier geen issue. En trouwens op vakantie bv gaat de zwemluier tóch uit als we even op de kant zitten, en dus ook de zwemkleding. Dus opdrogen of niet, maakt niet uit. Een bikini vind ik gewoon niet handig, dat bovenstukje blijft toch niet zitten...
Nog steeds een broekje hier. Een bikini vind ik helemaal nog niet mooi bij zulke jonge kinderen en nu ik hier heb gelezen dat een badpak zo lang nat en plakkerig blijft (true!) laat ik dat bij nader inzien ook maar even voor wat het is. Het leek me trouwens ook niet zo handig met tussendoor verschonen.