Baby in Badpak/bikini of zwembroek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijtjes, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Badpak, bikini of zwembroek

1. Badpak

2. Bikini

3. Zwembroek

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63

Same here. Voor dochter alleen maar badpakjes. Voor zoontje moeten we nog wel een zwembroekje kopen.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mijn dochter kreeg met 2 geloof ik haar eerste badpakje...bikini houdt ik niet van zo klein..nu nog niet trouwens hoor, gewoon een badpakje en voor de zwemles omdat het moest een tankini.

Voorheen gewoon de zwemluier!

3. Jeanine16

Jeanine16 Lid

20 jul 2012
    19
    0
    0
    NULL
    Slochteren
    toen ik met mn kindje voor het eerst ging zwemmen was ze 6/7 week.
    hihi ;3 we waren op vakantie en ze vond het geweldig! ik had een blauw badpakje met roze roosje volgens mij. stond haar echt heel schattig ik ga even kijken of ik nog ergens foto's heb!

;3 groetjess

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb beide liggen voor Mira, bikini's en badpakjes.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    E. Heeft een tankini ;)

6. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Hier een wasbaar zwembroekje voor mijn meisje waarbij je geen zwemluier nodig hebt. Ideaal!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Onze dochter heeft zowel een bikini (tankini eigenlijk) als een zwempak.
    Maar als ze alleen een broekje aan zou willen vind ik dat ook meer dan prima.

Als baby droeg ze meestal alleen een broekje.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same here... Lekker makkelijk ook.
    En geen gepruts met aan/uit kleden bovendien.

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik heb geen meisje maar ik vind die badpakjes zo snoezig! Een bikini zou ik zelf niet kopen (iets té), maar heb ik trouwens ook hele snoezige van gezien bij het babyzwemmen.
    Een beetje een dooddoener misschien, maar ik zou zeggen: laat iedereen lekker doen wat hij/zij zelf wil.

10. adi

adi Niet meer actief

Onze meiden hebben of een badpakje of een broekje aan. Geen bikini's.
    Vanaf deze zomer ga ik denk ik voor tankini's rn broekjes, omdat ze nu zelf naar de wc gaan.

Ik twijfel hier ook over.
    Van ene kant is het gezond om je kind in te pakken tegen schadelijke stralen, maar de zon is zooo goed voor de huid.
    Mijn dochter heeft een droge huid en exceem, en vorig jaar had ze op vakantie een perfect gaaf huidje. Het straalde van gezondheid, alleen door de zon en de zee.

Wij gaan overigens alleen naar vakantieoorden waar ze beschutte stranden hebben. Dit jaar gaan we naar een strand dat voor de helft beschut is met dennenbomen. Dus genoeg schaduw om te spelen en te slapen overdag (geweldig voor de luchtwegen: slapen naast de zee en onder een dennenboom), en volop zon in de zee.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het is dat ik een zoontje heb, maar anders zou ik ook een schattig badpakje of bikinitje aan doen hoor!

12. Storm

Storm Niet meer actief

Gewoon een zwembroekje. Niks geen gedoe. Heb hier wel een tas vol badpakjes liggen, maar daar is ze nog te klein voor. Allemaal gekregen.
    Ik heb zelf heel lang in alleen een broekje gelopen.

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik vind een zwempakje leuker dan een zwembroek. Bikini vind ik niet zo...ook niet voor mijn dochter van bijna 4.

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier vanaf het begin een zwempakje. De eerste paar heb ik gekregen. En het blijkt hier vooral ook functioneel te zijn. Dan blijft de zwemluier tenminste op zijn plek zitten. :) (en de inhoud van die luier ook, want mijn dame schijnt iedere keer te moeten poepen in het zwembad)

Deel Deze Pagina