Jeetje mina, ben er ff stil van, kippenvel over mijn hele lijf! Hoeveel mensen zouden niet staan te wachten op zo'n hoopje om dat te mogen laten opgroeien! Als die moeder zo cru is dat ze dr kind zo graag kwijt wou, had ze het net zo goed kunnen verkopen voor een hoop geld, ik weet dat dat ook niet mag, maar dan had het kind gelijk liefdevolle ouders gehad in plaats van dit.
Het is al een ouder fragmentje. Triest is het indd dat zo iets gebeurt...... Bah.. Mijn meis is half Braziliaans.... Pff nee hoor geen haar op mijn hoofd om haar in het water te dumpen... Het babytje is overigens onder gebracht in een pleeggezinnetje meen onthouden te hbben. Ze maakte het wonderbovenwonder hee goed
vaag trouwens dat het helemaal is gefilmd, de mannen slaken geen kreten.. gewoon open vouwen en weglopen.. lijkt haast wel opgezet.
Vraag me ook af of het wel 'echt' is.... ja er lag een baby in, maar hoe kan het nou drijven in een plastic zak? en ze was netjes aan gekleed... Erg bizar allemaal wie verzint nou zo iets