hey ,ben hier terug ,heb al meerdere kinderen op de wereld gezet maar toch is het altijd verschillend ,nu is mijn vraag srry voor ongemak maar als ik afdroog heb ik altijd groene afscheiding precies een soort lijm ,en het begint wel te storen ,heeft dat er iets mee te maken met de bevalling of iets anders ? wie heeft er ervaring mee.ps gisteren was ons kindje superactief zelf heeft ze nog niet zo geweest heeft dat er iets mee te maken dat ze haar klaarmaakt voor de bevalling?
Kan zijn dat je een of andere vaginale infectie hebt, met groene afscheiding. Dan zou ik wel even langs de huisarts gaan. Tijdens de bevalling kan je kindje ermee besmet worden en spruw oplopen. En dat is erg vervelend, weet ik helaas uit ervaring.
hey, ik heb heel erg last van groene afscheiding..ik ben op blaasontsteking en infectie getest..maar alles was goed..dus volgens mijn vk hoorde het er gewoon bij dat de kleur kan veschillen..zolang het maar niet waterig is want dan kan het vruchtwater zijn waar de beeb in heeft gepoept. grtz
hallo ben hier terug ,en wel voor de laatste keer ,want deze avond ga ik binnen om de bevalling in te leiden.maar ik denk wel dat het nog spontaan kan komen , dusja ik ben hiert echt niet treurig om morgen ga ik mijn dochter in mijn armen mogen vasthouden het enige waar ik naaruitkijk is dat ik dat bloed ga krijgen .groetjes en dames allemaal succes voor jullie bevalling