OMG! Ik ben veranderd in een olifantje...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rosado, Apr 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben gek op het mooie weer van het afgelopen weekend, maar mijn voeten en enkels waren het dinsdag zat. Zo zag ik er uit toen ik gisteren van het werk thuis kwam:

View attachment 146858

:S.

Commentaar van mijn man "Hahahahahahhaha, net ballonnetjes met tenen eraan!". Van je echtgenoot moet je het maar weer hebben ;).

Ik hoop maar dat het tussen nu en 1 juli (mijn uitgerekende datum) niet nog iets van 30 graden gaat worden, want wat moet ik dan in godsnaam voor schoenen aan :cool:.

2. Eendje77

Eendje77 Lid

Jan 28, 2008
    68
    0
    0
    Haha, fijn he? Ik dacht even dat ik een foto van mijn eigen voeten zag :D. Alleen zijn mijn benen nog een stukje blauwer van mijn nieuwste hobby: spataderen verzamelen :$

Maar serieus: het is echt vervelend. Ik ben nu gelukkig met verlof en lig de halve dag op de bank met mijn voetjes omhoog.

Qua schoenen: gelukkig zat ik op mijn werk met mijn voeten onder het bureau: ik pas alleen nog gympen met veters die erg ruim kunnen, 's ochtends gelijk aandoen en pas uitdoen als je niet meer weg hoeft. Thuis lekker op blote voeten en de slippers die ik nog had en te groot zijn passen nu prima.

Elegante laarsjes enzo staan al een tijdje onder in de kast..

Sterkte ermee, ik ben gelukkig 27 mei al uitgerekend..bevallen is het enige wat echt helpt volgens mij.

Groetjes Eendje

3. Devero

Devero Actief lid

Dec 5, 2010
    250
    0
    0
    Zuid Holland
    ALS bevallen helpt, want dat schijnt nog niet meteen het einde te zijn van tijdperk 'ballon' ;) Ik heb het ook, heel vervelend en echt niet leuk! Gelukkig doe je er helemaal niks tegen, dat helpt om er niet té gefrustreerd over te raken.

Schoenen? Toen ik van de week mijn slippers uit deed, had ik ze gewoon nog aan :D Rara..hoe kan dat? Wat ik heb gedaan: het meest subtiele paar gympen gekocht bij van Haren...op de MANNEN afdeling. Lekker breed die schoenen! Maar charmant is anders natuurlijk...

Goodluck de komende tijd!

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

Dec 28, 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Een vriendin van mij kon op het laatst zelfs geen crocs meer aan, zelfs daar kwam het door de gaatjes heen :)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou "gelukkig" (voor mij, niet voor jullie :D) hebben meer er last van...

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat vervelend! Gelukkig heb ik het nog niet, maar mn schoenen zitten wel strak.

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Hier kan ik ook geen gewone schoenen meer aan. Heb het nog een tijdje kunnen rekken met ballerina's maar dat zit ook niet lekker meer. Heb van mijn moeder van die charmante (ahum) zilveren Birkenstocks gekregen. Als ik dan toch op slippers moet lopen dan maar een paar goede. Voordeel hiervan is dat je het bandje kan verstellen. Ze zitten wel lekker.

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Pff verschrikkelijk.. Gelukkig heb ik er nog niet zo'n last van gehad afgelopen dagen. Ik ga komende week naar Kreta, hoop dat t daar ook meevalt hihi..

er zijn echt geen dingen die we er tegen kunnen doen toch?

Iemand bij mij op zw-gym zegt groene thee drinken. Ik weet dat dit vocht ontrekt, maar dikke voeten hou je er niet mee tegen (tenminste, dat denk ik hihi)
    voetjes omhoog, benen/voeten blijven bewegen is beste toch??

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mamatien: Ja, met je voeten omhoog zitten en de vk waar ik gisteren was voor mijn extra echo vertelde dat een keer een fruit- en sapdag inlassen er ook wel voor wil zorgen dat het vocht wegtrekt. Maar uiteindelijk komt het toch weer terug, helaas....

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohja, mijn zw-gym docent zei dat de kniekousen van de Hema heel stevig zijn, dat die er ook voor zorgen dat je benen dunner blijven (net zoals steunkousen)..

11. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    komt er ook melk uit? ze lijken op uiers inderdaad....
    haha nee grapje hoor..je man begon met ballonnen haha moest wel even lachen!

maar krijg je nou wel je schoenen goed aan? nouja hopen op lang slipperweer :)

Share This Page