Ik vind zelfs 2 dunnere boxkleden te hard, vooral voor dat zachte koppie. Straks krijgt ie nog een heel plat achterhoofdje Ik ga denk ik een schapenvacht kopen.
Ik heb een er een dekbedje onder (je ziet er niets van boxkleed valt erover heen) Het is nu superzacht, ze zakt er een klein beetje in weg (niet ver en niet dat er iets kan gebeuren natuurlijk). Het ziet er echt heerlijk uit ik zou er zelf wel in willen liggen lol
wij hebben een oude box opnieuw bekleed, daarbij hebben we een extra dikke schuimlaag erop gedaan 5 cm en die bekleed met bisonil (soort rubberdoek) dus de box is nu heel goed schoon te maken en zeker niet koud of hard, eigenlijk zouden de boxen allemaal zo bekleed moeten zijn!
Op de markt zie ik ook vaak stukken schuim liggen per meter, misschien dat ik dat bekleed en er onder doe.
@ scoobje; ik heb ook zo'n hangmatje, gekocht bij de prenatal. Het is eigenlijk net een "grote-mensen" hangmat en je kunt hem vastknopen aan de hoeken van de box. De touwen vallen precies om de hoeken van mijn box en zetten we hem via de buitenkant vast met knopen leggen. Ik heb hem voor de stevigheid getest op de kat (niet dat hij het leuk vond, maar het gewicht, 5kg, kwam aardig overeen ) en hij hangt echt stevig. Wij hebben hem puur gekocht omdat we hem leuk vonden, of het straks in de praktijk ook echt werkt en hoe die kleine erin ligt moeten we natuurlijk nog uitvinden. groetjes Liss