Hi Allemaal Ik ben morgen 15 weken zwanger en voel sinds afgelopen vrijdag allemaal dingetjes in mijn buik. Nu weet ik exact hoe mijn darmen voelen, heb PDS en het voelde heel anders. Ik zat ik de auto en voelde onderin mijn buik tov mijn schaambot een soort gekriebel, beetje soort trilllingen en daarna kreeg ik ontzettende plasdrang terwijl ik echt 10 minuten geleden was geweest. En gisteren, zondag, voelde ik het weer. Ik weet dat 15 weken heel vroeg is, maar vroeg me toch af of meer dames de eerst al snel voelde.. Liefs
Kan best hoor. Als het je kindje is zul je het zo langzamerhand steeds duidelijker gaan voelen, dus over een tijdje weet je zeker dat de de eerste tekenen van leven zijn. Ik weet nog dat ik het die eerste paar keer zooooo geweldig vond om de baby te voelen. Echt binnenpret. Dan vergat ik alles om me heen. Lekker van genieten hoor!
Zou best kunnen hoor! Ik was er ook heel vroeg bij en het is ook voor mij de 1e zwangerschap. Ik dacht zelfs tussen de 13 en 14 weken al wat gevoeld te hebben; een beetje alsof ik een stroomstootje door mijn blaas kreeg. En dat bleken inderdaad de bewegingen te zijn (aantal keer bevestigd met de Angelsounds ) Vanaf 16 weken voelde ik de welbekende 'plopjes' en die worden elke keer steeds duidelijker! Geniet er lekker van, het is zo bijzonder!
Wat jij beschrijft, het gekriebel, zo heb ik het ook voor het eerst gevoeld, maar omdat het ons eerste kindje is wist ik het ook niet zeker. Achteraf kan ik met 99% zekerheid zeggen dat het toch echt ons meisje is geweest. Leuk hoor!
Dankjullie wel voor jullie reacties!! Ik ben dus niet gek!! :-D Het is heel bijzonder gevoel en idee dat het echt je kindje is!! Vooral ook omdat ik echt geen kwaaltjes heb en soms me echt afvraag of het wel goed gaat daarbinnen.. Maar dit is wel een mooie bevestiging! Gelukkig groei ik gestaag hihi en denk ik wel dat het goed gaat. Dus blijf maar lekker bewegen daar binnen!
Op welke plek voelen jullie dat dan? Ik heb zelf ook PDS en ken dus al mijn verschillende darmpijntjes goed, en sinds een paar dagen voel ik iets raars maar het zit wel elke keer op dezelfde plek en dat lijkt me vreemd als het de baby zou zijn. Het is links onderin mijn buik, en het is een heel vreemd gevoel, kan het echt niet omschrijven. Als jullie je kindje voelen, is dat wel telkens op verschillende plekken of kan het best op 1 plek zijn (in het begin dan heh). Ik ben nu 17 weken zwanger trouwens.
Ik had het ook al heeel vroeg.. met 14 weken.. ik heb dan ook echt een druktemaker.. en daarbij was het ook mijn eerste kind. Verschilt heel erg.. Het kan heel goed dat dit je kindje is.. gewoon van genieten hoor.. ookal is het je darm haha..dan doe je maar alsof
Ik voelde de baby ook al met 14 weken. Heb nog heel lang getwijfeld omdat ik het erg vroeg vond voor een eerste kindje, maar nu weet ik zeker dat dat het was. Kan dus inderdaad wel.
Ik ben morgen ook 15 weken en voel sinds een week heel af en toe ook iets lijkt het wel. Het is moeilijk te omschrijven. Soms heb je wel eens dat je ooglid of vinger trilt zonder dat je daar iets aan kunt doen. Zo'n trilling, alleen veel lichter en korter voel ik af en toe in mijn onderbuik. Voornamelijk links.
hey wat leuk! Ik heb het ook sinds vorige week komt me heel bekend voor.. Ook dus in week 15.. wat grappig... ik dacht eerst dat ik het me verbeelde hihihihih