Ik ben bezig met een kraamcadeau voor een vriendin die net bevallen is. Nu zie je altijd van die leuke shirts met tekst zoals; --Spoil me --Vind je me leuk? moet je mn vader eens zien! --No hair day --Lief! Stoer! Eigenwijs! wie weet er nog wat leuks? Thanks
Ik kreeg bij de geboorte van mijn zoontje een aqua blauw shirt met de tekst I Am HERE! Je kan er eigenlijk alles op laten zetten. Groetjes Claudia
Die shirtjes waar jij het over hebt zijn volgens mij de standaard teksten verkrijgbaar bij oa.Prenatal en kidsfactoty van oa het merk lief. Bij rainbowkids of simply coleurs kun je ze zelf met iedere tekst laten maken! ook polo's jurkjes rompers.Van simply kun zelfs de achterkant laten bedrukken....koop me er nl een beetje arm! erg goede kwaliteit! heb teksten als van mama's deugniet, papa's boef, broer van Lars, broertje van Jeroen etc....
Tja ik ben meer van de Large teksten, we hebben er een paar - 9 maanden vastgezeten - I love my tattooded dad - Red Hot Chilli Pampers - Whatever it is, i didn't do it - I'm a bikertje so what? gr. Sarina
Mijn nichtje is verwerkt in Tirol (waar haar ouders op vakantie waren). Heb toen een t-shirt laten maken met de tekst: made in Tirol. Dit t-shirt heb ik laten maken bij Your cup of T.
my daddy rocks! limited edition boertje? born 2 be wild ik heb ze bij www.rainbowbabies.nl laten maken, errug leuk!
the hell with milk and cookies give me titties and beer ik lijk op mijn vader maar dat trekt nog wel bij zegt de dokter
ikheb toevallig vorige week ene leuk pyamaatje gekocht met de teks erop : "vind je mij knap? moet je mijn moeder eens zien' en: "baby biljonair"
 If mum says NO, ask dad!  Milkaholic  V.I.B., very important baby  V.I.P., very important princess  100% *babynaam*  Here comes trouble  One of the family  Brand new  100% cute  I am cute  Still single  ik moet nix  whatever it is..... I did'nt do it!  Handle with care  If I dont sleep, nobody sleeps
Wij hadden vandaag ons kraamfeest en ik kreeg de volgende dingen: Slabbetje:Ik heb honger! romperapa's kanjer - I love my mummie