hallo, wie heeft er ervaring met de maxi cosie van het merk mutsy, voor op de bagagedrager van de fiets? ik zag laatst een meisje er mee fietsen( al weet ik niet welk merk het was, maar ik heb dus zelf de mutsy, ik weet dus niet eens of ze van dit merk wel bestaan) zag erg handig uit!!
Hoi, het is ook geen drager van Maxi cosie hoor hij is van steco, waar ook de buggydragers van zijn en heet cosi mee als ik het goed heb weet niet of de mutsy erop kan, ik had zelf de traffler maar die was langer dan de normale kon ook niet op het zitje van de winkelwagen... mss heb je hier wat aan? Steco - Consument anders hun de vraag ff mailen
het is de drager van steco we hebben hm zelf ook klaarstaan wij hebben dan wel een maxi cosi van maxi cosi (klinkt maf) maar voor zover ik weet kunnen alle merken maxi cosi's erop wil je het zeker weten kan je even bij een fietsenzaak naar binnen hobbelen en info opvragen babydump verkoopt de drager ook. ervaring met gebruik heb ik nog niet maar de drager zit veel steviger dan dat we verwacht hadden en dat we te horen kregen van mensen we zijn er echt blij mee