Hallo dames, Ik was benieuwd naar hou oud jullie baby was of is, dat jullie begonnen zijn om in hun eigen kamertje te slapen!!! Vanaf de geboorte heb ik niks aan want het gaat hier bij mij om dat baby's eerst bij hun ouders op de kamer hebben geslapen of nog steeds doen!!!
pff ik weet het niet meer precies maar volgens mij minimaal een half jaar bij ons in bed geslapen. Overdag sliep ze wel in het ledikantje. moet zeggen dat ze nu ook nog vaak tussen ons in ligt als ze snachts wakker wordt. Ze begint dan wel in haar eigen bed.
Vanaf een maand of 6...moest dan nog wel regelmatig toch bij ons omdat reflux te erg was en rechtop gehouden moest worden. Helemaal volledig in eigen bed (overdag en s nachts) was met 1 jaar. Maar ernstige reflux was daarvan de oorzaak. Verder geen training of wat dan ook gedaan. Reflux werd minder en ze gaf aan dat ze het wel kon toen.
Vanaf 3 maanden hier. Zoontje werd wakker van ons gewoel, en wij van dat van hem. Sindsdien slapen we alledrie beter
Met 14 maanden. Daarvoor lag ze bij ons op de kamer in haar eigen bed. De overgang ging direct goed eigenlijk.
Mijn dochtertje was 4 weken toen ze naar haar eigen kamertje ging. Simpelweg omdat ze uit de wieg begon te groeien Nooit problemen opgeleverd gelukkig
Met 6wk. Hij was bij ons teveel afgeleid als er een schemerlamp aan gaat, en wij ook door hem (kreunen, brabbelen)
Onze kleine slaap vanaf afgelopen maandag op haar eigen kamertje snachts, daarvoor al een week overdag ook op haar kamertje. Ze is nu 11 weken. Gaat vanaf maandag gelijk super goed en slaapt de nacht door. Had ik niet verwacht aangezien ze daarvoor snachts tussen ons in sliep. Omdat ze overdag bijna niet sliep lag ze snachts tussen ons in, nadat ze overdag ook goed in haar bedje sliep zijn we het snachts ook gaan proberen ivm dat ml op dinsdag en donderdag al om 04:00 begint met werken, ook slaapt ze sinds zaterdag door van 23:00-07:00. Hoef er dus snachts niet meer uit voor een voeding
Vanaf een week of 3. Simpelweg omdat ik anders niet slaap haha, vind 1 snurker op de kamer wel genoeg Dit ging zonder problemen, ze voelt zich gelukkig thuis in haar bedje. Ik zou het gewoon proberen.
Dank jullie wel voor jullie berichten dames!! Mijn mannetje slaapt dan wel in ze eigen ledikantje in ons kamer en af en toe in de nacht of ochtend tussen ons in maar idd ik wil er binnenkort wel mee beginnen om in ze eigen kamertje te slapen want ik wordt idd wakker van elke kreun of brabbelt hahaha
Vanaf het moment dat ze thuiskwam heeft ze 1 week bij ons op de kamer gelegen. Ze was bijna 1,5 maand geloof ik toen ze naar dr eigen kamertje ging. Sliepen we allemaal fijner van!
Met 4,5 halve week, Ze vond de wieg echt niks meer. En huilde aan een stuk door in de wieg. In ledikant gelegd en het was over.
Toen mijn dochter ongeveer zeven maanden oud was.. Natuurlijk soms sliep ze nog bij mij overdag omdat ze een moeilijke slaper was.
Toen ze precies 1 maand was ging ze s nachts op haar eigen kamertje slapen! Was wel grappig: diezelfde nacht ging ze ook ineens doorslapen, dus ben elk half uur gaan checken bij d'r... (nadat ik steeds eerst mijn man wakker maakte 'Ze slaapt nog steeds' ) Ging dus direct goed, gingen allemaal beter slapen. Hebben wel vanaf de derde dag na haar geboorte haar overdag in haar eigen bedje gelegd om te wennen!
Mijn zoontje slaapt nu nog steeds bij ons op de kamer, wel altijd in zijn eigen bedje, eerst in de cosleeper en daarna in z'n ledikantje. Wij hebben een plafondventilator en in zijn eigen kamertje is het nu stikheet. Daarom blijft hij nog tot na de warmte bij ons en daarna gaat hij naar z'n eigen kamertje.
Hier tot anderhalf, en nu slaapt ze tijdelijk weer op onze kamer omdat we verhuisd zijn en haar kamer nog vol spullen staat waar we door de geboorte van haar zusje nog niet aan toe zijn gekomen(verhuizing viel midden in de kraamweek). Nu zijn we bijna klaar met haar kamer uitruimen en dan gaat ze daar slapen in een groot bed.nu slaapt ze nog in haar ledikant (probeert er niet uit te klimmen gelukkig)
Vanaf 6 weken. Was eigenlijk noodgedwongen omdat het matrasje echt gewassen moest worden. Maar het ging meteen eigenlijk zo goed dat we het meteen zo gelaten hebben haha
Een week of 6. De reden was vooral dat haar wiegje te klein was (ze houd nog al van zwaaien en trappelen waardoor zij zichzelf en ons wakker hield). Ze slaapt een stuk beter in haar eigen kamer!