baby in eigen kamer slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natjeb85, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dit is de voedingskussenhoes waar ik het over had.
    Echt ideaal, een aanrader.

Voedingskussenhoes Fuchsia - KidZ ImpulZ

Baby's vinden het heerlijk om op een zacht kussen te liggen. Met deze speciale hoes maak je in een handomdraai van je voedingskussen een lekker plekje voor je pasgeboren baby.
    Dus geef jouw (dure) voedingskussen een tweede kans!

De speciale hoes zorgt ervoor dat de baby optimaal profiteert van het comfort van het voedkingskussen zonder erin weg te zakken of tussen de "benen"van het kussen te glijden. Ideaal om je baby op in de box te leggen voor als ze nog heel klein zijn. Lekker zacht en warm en vooral comfortabel voor je kindje.

2. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons gelijk vanaf de geboorte in zijn eigen bedje.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij maken ook een nestje van het voedingskussen door er een aankleedkussenhoes omheen te doen. Misschien een tipje! :)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    De jongste was 2 jaar toen hij begon in zijn eigen bedje te slapen.

5. MariskaM

MariskaM Lid

22 okt 2010
    36
    0
    6
    Vrouw
    Stadskanaal
    Mijn dochtertje van 6 weken slaapt sinds afgelopen week overdag in haar eigen kamertje, s nachts slaapt ze nog wel bij ons op de kamer. Ik wil haar eerst overdag nog meer laten wennen aan haar kamertje, en daarna zet ik de stap om haar s nachts ook op haar kamertje te leggen, maar vind het nog zo moeilijk! Dus ik lees ook even mee inderdaad .. :)

6. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Ons meisje slaapt nog bij ons op de kamer in een zelfgemaakte co-sleeper van een Ikea ledikantje. Heerlijk, we slapen alle 3 super en heel makkelijk als ze 's-nachts of in de ochtend vroeg dorst heeft (geef bv), even aanleggen en we slapen weer verder.

7. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Het ging er bij mij om niet vanaf de geboorte ;)

8. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Nou dames het is me helaas niet gelukt afgelopen weekend!! misschien kon ik die stap helaas niet zetten ;( en ook omdat het zo warm is in zijn kamertje de zon staat er hele dag op en we hebben wel een velux rolgordijn maar alsnog veelste warm!! ik hoop dat ik binnenkort die stap kan zetten ;)

Deel Deze Pagina