Ik ben op zoek naar een Babyswing (die automatisch beweegt) voor een meisje met de Ziekte van Krabbe. Ze is nu bijna 1 en ongeveer 9 kilo. De meeste Swings gaan maar tot 9 kilo. Wie weet een Babyswing (mag ook via het medische circuit) die geschikt is voor kinderen boven de 1 jaar en dus ook boven 9 kilo? Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!
Hoi. Ik denk niet dat ik je echt kan helpen, maar ik heb even opgezocht wat de ziekte inhoudt, heftig zeg! Heel veel sterkte in ieder geval! Op google vond ik deze in ieder geval die tot 11 kilo gaat Graco Lovin'Hug Apple | Babypark
Wat heftig zeg... Ik weet ook niet waar je schommels voor grotere kinderen kinderen kan kopen, want jullie meisje moet denk ik wel goed ondersteund worden... Het is misschien een moeilijke stap, maar misschien kan je eens een revalidatiecentrum voor kinderen of een medisch kinderdagverblijf in jullie buurt bellen. Vaak hebben zij ook aangepaste schommels die je bv aan het plafond kan maken, maar die je ook buiten op kan hangen en dat zou natuurlijk ideaal zijn... En dan kan je meteen uitproberen of het iets voor jullie meisje is.. Heel veel sterkte in ieder geval!
Het is zeker erg heftig. Ze is de dochter van vrienden. Ze haalt nu heel veel ontspanning uit het schommelstoeltje, maar ja, ze groeit er bijna uit... We zijn inderdaad ook aan het kijken bij medische kinderdagverblijven, maar het is erg lastig om echt aan "producten" te komen... Ik heb ook gekeken naar de stoeltjes die tot 11 kilo gaan. Dan heeft ze daar de komende maanden in iedere geval iets aan, maar we willen eigenlijk iets hebben waar ze langer mee kan doen. Dus tips blijven welkom!
Ik heb een sweetpeace staan, deze gaat tot 11 of 12 kg dacht ik. Onder goede afspraken mag je hem gerust van me lenen, hij staat nu toch maar opgeborgen.
Goed zo! Ik wilde nog even corrigeren: na veel uitzoek werk door babypark vanochtend blijken alle babyswings van graco maar tot 9 kilo te gaan, ook diegene waar 11 kilo op staat!! Op de labels in de hoezen staat wel degelijk maar 9 kilo! Die van 59 euro van de interetoys gaat wel tot 11 kilo, dus we hebben die gekocht.