Dat arme kindje! Wat vreselijk, ik kan er met m'n verstand niet bij dat iemand zoiets kan doen! Je leest de raarste dingen...
Ik ben er helemaal van over de flos.... Ik kan daar echt niet tegen...moet heel de tijd denken aan dat arme meisje, helemaal alleen, zonder liefde en warmte en zonder eten drinken of bewegingsruimte in die donkere kofferbak...vind het zo erg.
de vader geen werk en had drank op tijdens zijn arrestatie. er zijn geen woorden of redenen voor om dit te doen! waarschijnlijk zullen die er in hun ogen wel zijn. hoe kun je nu ongemerkt zwanger zijn en bevallen?
Verschrikkelijk.. die vrouw moeten ze levenslang vastzetten. In een kofferbak ook lekker in haar eigen uitwerpselen.
Hoe kan je in hemelsnaam 15 maanden lang je leventje leven, 's nachts gewoon slapen... terwijl je eigen kindje ligt te creperen... 10 jaar is niet genoeg, dat mens verdient geen plek meer in de maatschappij.
Ik heb er gisteren en vannacht nog veel aan moeten denken Bijna 2 jaar!! Een uur zou al onmenselijk lang duren, maar 2 jaar?! Dat is niet voor te stellen....dat zijn 2 zomers en een winter! Hete dagen, ijskoude dagen. Geen kleding, geen dekens geen warmte. Geen verkoeling...geen liefde Hoe heeft dat arme kind het overleefd?! En hoe wreed om een kind dan net genoeg te geven om het in leven te houden Het klinkt heel hard, maar ik had veel liever gezien dat ze het kindje had doodgemaakt vlak na de geboorte (nee natuurlijk niet, idealiter was ze nooit zwanger geworden, of had ze het kindje bij liefdevolle ouders afgegeven...), dan het bijna 2 jaar lang zo laten creperen
En dan te bedenken dat er drie kinderen in hun huis woonden....waarom kon de vierde er dan niet bij? Er is toch altijd een warm plekje? Op de grond op dekens slapen is nog beter dan alleen in een kofferbak gehouden worden. Ik kan er echt niet bij........
Heb mijn kindjes nog even extra geknuffeld en bij me gehouden net.. Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd
Van dit soort berichten lig ik echt wakker. Het treft mij diep in mijn ziel, echt afschuwelijk... Hoe kun je zoiets doen?
ik kan me echt niet voorstellen dat je zoiets doet.. kan bedoel ik dan eigenlijk.. je moet toch wel een hart missen om zo'n weerloos kindje dit aan te doen.. bah.
On-ge-loof-lijk!! Wat moet dit kindje getraumatiseerd zijn voor derest van zijn leven. Dus kindje heeft uren aan uren dagen aan dagen weken aan weken, maand na maand, alleen in de kofferbak geleefd. In alle seizoenen..hitte en kou..zonder troost, zonder warmte, zonder liefde en geborgenheid...wat een hel!! Ben er niet goed van!
Ze is net 2 jaar. Ik hoop dat ze het op latere leeftijd niet meer kan herinneren. Verder is het een verschrikkelijk verhaal.
Andere kindjes lekker warm thuis en de jongste in een kofferbak. Hoe kan ze dit doen??? Ik ben er helemaal ziek van ..
Ze zal zich misschien niet specifiek herinneren dat ze in een kofferbak lag, maar dit kan/zal natuurlijk wel enorme gevolgen hebben voor de rest van haar leven.. In de eerste jaren leren die kleintjes zo enorm veel. Denk alleen maar even aan hechting, ontwikkeling enz. Dat heeft zij allemaal niet kunnen ondervinden. Ze heeft niks kunnen ontdekken, ze kan niks, ze weet niks. Maar dat neemt niet weg dat ik natuurlijk met je mee hoop dat ze er goed vanaf komt
Als je de eerste 2 jaar weinig tot geen liefde en lichamelijk contact hebt gehad, dan heeft dat hoogstwaarschijnlijk wel heel grote gevolgen later. Ik word echt misselijk bij het idee dat dat arme kindje daar 2 jaar heeft gelegen, wat een zieke mensen..
Wat een verschrikkelijk onmenselijk verhaal. Ik ben oprecht benieuwd naar het verhaal van deze vrouw. Wat waren haar redenen? Buren hebben verklaard dat zij vrijwel in haar auto woonde 2 jaar lang en dat ze daar zat nadat ze de auto had bedekt. 1. Dit valt uiteraard op, maar ik ben dan maar een bemoeial, maar ik zou als omwonende toch een keer naar binnen spieken om te kijken of alles wel in orde is. Dat is toch op zijn minst enorm bizar? 2. Uit deze zinnen krijg ik wel een sprankje hoop dat ze al die tijd dat ze in de auto doorbracht toch wel voor het kind heeft gezorgd. Dat ze haar 'stiekem' voeding en liefde heeft gegeven; 3. Wat dachten haar man en andere kinderen dat ze was al die tijd? Je stelt geen vragen als je vrouw zoveel tijd in een auto doorbrengt? 4. Werd die auto gebruikt door het gezin? Nooit de kofferbak van een peugeot 307 gebruikt? Wederom behoorlijk bizar...