Het arme kind kon gewoon niet eens meer huilen....alleen wat geluiden maken...dat was wat de reperateurs hoorden. Achtelijk toch, dat niemand ooit een geluidm uit die kofferbak heeft horen komen? Kind helemaal apatisch...
wat vreselijk voor dat kindje. kan het me niet voorstellen dat nooit iemand iets heeft gemerkt. ik denk ook dat er misschien wel iets anders achter zit. misschien wou haar man geen kind meer en wou hij dat ze abortus liet doen. en heeft de vrouw stiekem toch haar kind gehouden en verstopt ??
Ik ook.... ze lag daar als een ding, zonder kleding en in haar eigen uitwerpselen, helemaal alleen in een kleine afgesloten ruimte..... Moet er bijna van huilen. Wil er niet aan denken.... Afschuwelijk. Bij zulke personen vind ik het geoorloofd om ze hetzelfde lot te laten ondergaan. Anders begrijpen ze het waarschijnlijk toch niet. Zij komen straks in een gevangenis, in een lekker warm bedje met maaltijden, een toilet en douche. Ze worden dus verzorgd ondanks dat ze in de bak zitten. Laat ze dan ook maar minstens 10 jaar creperen in een kofferbak.
Nou heel eerlijk, dan had ze beter een abortus kunnen ondergaan.. Maar goed, ik weet niet waarom deze vrouw tot deze verschrikkelijke daad is overgegaan maar ik kan eigenlijk niks verzinnen wat dit ook maar enigszins goedpraat..
Als ze het zo graag wilde houden, dan had ze het ook wel beter verzorgd mijns inziens. Dan laat je haar niet bloot in de kofferbak van je auto aan haar lot over....in haar uitwerpselen en totaal uitgedroogd. Dan verzorg je haar wel stiekem lijkt me. Ik zie geen enkele reden wat dit gedrag kan vergoeilijken. Je moet geen gevoel hebben wil je dit kunnen doen. :x:x:x
Daar heb je een punt inderdaad. Daar zullen wellicht op latere leeftijd problemen mee kunnen komen. Nu waarschijnlijk al. Maar ik bedoelde of ze het specifiek kan herinneren later dat ze in een kofferbak gedumpt is als een stuk vuil. Ik hoop van niet en dat ze in een warm gezin mag komen die haar alle liefde gaat geven!