baby in slaapzakje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kaatjuh81, 17 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn oudste kroop al snel het hele bed door op haar rug, en ivm nachtvoedingen vond ik een slaapzak ook fijn (lekker warm). Bij de jongste vooral snel een slaapzak omdat ik laken + deken zo'n gedoe vond en wederom vanwege het feit dat het fijn is met nachtvoedingen.

2. Yara1

Yara1 Lid

20 jul 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Super groot!
    Ik heb een slaapzakje maat 50 gehad en dit was veel en veel te groot. Dus wij naar de babydump voor de andere . Daar wel ee mooie gevonden van anel. De verkoopster gaf ook als tip zelf de schouders van de slaapzak wat in te nemen.
    Ik heb zelf de slaapzak van de wibra verlengd met bijpassende stof.
    Inmiddels de armsgaten een keer uitgelegd maar ben nog niet eens op de originele afmeting.
    Mijn zoon zit nu in maat 74. Dus erg leuk slaapzakje waar ik heel lang mee kan doen maar zonder aanpassing paste het van geen kant

3. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Jonge baby's willen graag met de handjes en armpjes omhoog slapen en bewegen nog niet zo veel. Maar als ze dan wél bewegen en per ongeluk op de buik terecht komen, is het volgens mij ook beter wanneer er dan ook nog een slaapzak om hem heen zit.Ik vond het wat gevaarlijk uitzien dus hebben we ze uiteindelijk pas gebruikt vanaf 4 maanden ongeveer. Vanaf het moment dat hij niet meer rustig onder de dekentjes liggen bleef. De reden daarvan: Als we hem nu niet gebruiken dan licht hij andersom in zn bedje!

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik woon in Frankrijk en hier wordt het gebruik van dekentje+lakentje juist afgeraden ivm veiligheid. Hier zeggen ze dat baby's het beste in een slaapzak kunnen slapen. Uiteraard wel een die goed zit qua maat. Ik her er een van lodger, de gaten zijn echt niet te groot hoor, zijn precies goed! Hij kan er niet uit komen.

Deel Deze Pagina