wie weet zo waar ik dit soort slaapzakken kan kopen, heb ze wel eens gezien, maar weet zo snel niet waar. ik bedoel dus niet die tricotachtige slaapzakken, maar van dat niet rekbare katoen (net een laken) alvast bedankt!
Ik heb er 1 gekocht bij prenatal. Ze hadden 2 soorten. Ik vind het ook wel fijn bij warm weer een echt lakendunne te hebben.
Ja, ik heb er ook 1 van prenatal. Ze zijn wel een stuk duurder (19 euro of zo) maar ik vind ze erg fijn.
Ik heb ze ook echt ideaal die dingen ze komen allemaal van de prenatal en ik ben net bij de prenatal geweest ze zijn in de aanbieding voor 12 nu (in Rotterdam tenminste)
Hier had ik er ook 1 van prenatal.. 12 euro geloof ik.. waren met roze ruitjes.. je had ze ook in het blauw.
Ik heb er net twee besteld van Babyslaapzak-shop.nl -- Online uw babyslaapzak bestellen En dan de zomercollectie. Heel fijn en dun met goede stevige rits. In allerlei maten ook. Succes, Charlie
Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar ik heb er pas twee bij de prenatal gekocht. En misschien hebben jullie een grote markt in de buurt? Bij ons verkopen ze die daar ook.