hee meiden. donderdag avond kreeg ik last van harde buiken. heel onregelmatig. wel lekker geslapen die nacht maar vrijdagochtend zette het weer door en gingen ze meer pijn doen. vrijdagmiddag de gyn gebeld en ik mocht langskomen. inwendig gekeken en nog niets aan de hand. moest aan de ctg en daar was indd goede actitviteit te zien alleen nog wel onregelmatig. rond 19.00 weer inwendig onderzoek gehad en was nog niets veranderd maar voor de zekerheid moest ik die nacht wel blijven in het ziekenhuis. een slechte nacht gehad. met veel heel erg pijnlijke voorweeen. moest ze echt weg puffen. maar helaas de volgende ochtend zakte het weer af en inwendg nog niets veranderd. sinds gistermiddag dus weer thuis en heb vaak harde buiken die pijnljk zijn. ik heb ook constant het idee heel erg ongesteld te moeten worden. steeds zo´n zeurderige pijn in onderbuik en rug die zo nu en dan even wat heftiger word en dan weer afzakt. Ik word er echt heel moe van en soms ook flink misseljk. Zijn er meiden die ook dit hebben gehad? hoelang duurde dit voor de bevalling echt begon? hoop echt dat het niet te lang meer duurt!!
Ik had vorige week steeds voorweëen en de afgelopen dagen de hele dag door al harde buiken. Het rommelt dus nu al wel ruim een week en de kleine man zit nog warm in m'n buik! Het kan ineens doorzetten, maar kan ook alleen maar voorbereiding zijn.
Hier precies hetzelfde... vele harde pijnlijke buiken en het gevoel dat je hevig ongesteld moet worden.. maar hier ook geen vooruitgang en/of vorderingen.. heb deze week wel inwendig onderzoek gehad en bleek al 2cm ontsluiting te hebben maar het komt en gaat.. zo had ik gisteren bijna nergens last van en vandaag weer ellendig
wat een drama zeg. heb liever dan eigenlijk dat het van uit het niets komt dan dat het nu zo rommelt en elke keer denkt... zou het dan nu zover zijn?? ppfff
TJa, het kan een begin zijn. HEt kan ook voorwerk zijn.... helaas is daar geen conclusie uit te trekken. Ik had het een paar weken terug ook.... bleek ik een blaasontsteking te hebben. Nu nog steeds geen baby. Dus tja.... het is moeilijk te zeggen. Ik hoop voor je dat het doorzet. Is erg vermoeiend he?
Tja het zegt niets, hier ook voorwerk maar geen baby. Wanneer werd je eerste geboren? Dat zegt namelijk vaak ook iets over wanneer de tweede komt.