trakteren ivm met verlof gaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Is het eigelijk gebruikelijk om op je werk te traceren als je met verlof gaat? Ik ga nl morgen met verlof maar weet niet goed of ik moet trakreren? Bij mijn vorige zwangerschappen werkte ik bij de 1e in een klein bedrijfje en heb ik lekker wat taartjes bij de bakker gehaald maar dat deden we wel vaker. Bij de 2e zat ik al vroeg in de ziektewet en nu werk ik in een bedrijf waar ik wel 50 collega's heb

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb niet getrakteerd. Ik werd wel verwend door mn collega's en alle ouders (werk op een kdv). Weet niet of ik het een evt volgende keer wel zou doen, nu kwam het ook beetje lastig uit omdat ik twee weken eerder jarig was en toen dus wel getrakteerd had... Maar nodig vind ik het iig niet.
    Geniet van je verlof!!!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij beide kinderen heb ik getrakteerd toen ik met verlof ging. Niet het hele bedrijf (400 man/vrouw) maar wel de mensen waarmee ik veeeeeel contact heb... zit ik ook gauw op 50 denk ik :D

gewoon paar pakken lekkere koeken gehaald en wat bonbons/merci... en dat was het dan.

4. muppie

muppie Lid

12 mei 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons team bestaat uit ca 23fte. Ik heb op verschillende soorten cake getrakteerd. Ik wilde wel wat doen, maar er niet teveel geld aan uitgeven. Cake was wat mij betreft een mooie midenweg.

5. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik heb het ook gedaan. Inderdaad niet voor het hele bedrijf, maar voor de naaste collegae. Ik zou me inderdaad ook beperken tot wat koekjes of bonbons. Ik weet niet of je het geslacht van je kindje al weet en of je dat al bekend wilt maken, maar mocht het een meisje zijn zijn roze koeken wel grappig (en lekker). Als het een jongentje is..tja..wie o wie zorgt ervoor dat er nu eindelijk eens blauwe koeken op de markt komen?? :D

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Had minitompousjes getrakteerd aan collega's en clienten. (werk in de gehandicaptenzorg)

7. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Als ik goede baan had en leuke collega's dan had ik ook getrakteerd maar ze mogen van mij de pot op...

want de meeste toont niet eens respect wat voor traktatie zonde van de geld...

8. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik heb het niet gedaan maar het is bij ons ook niet gebruikelijk. Ik werk in het basisonderwijs. Wat wij meestal doen is dat we na een maandje of 2 met de kleine naar school gaan en alle collega's op beschuit met muisjes trakteren, plus je eigen klas daarop trakteren. Maar niet als we met verlof gaan....

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Ons team bestaat uit 12 personen, dus ik heb gewoon wat lekkere koeken gehaald en deze neer gezet in de koffie hoek voor ons team.
    De gene die lekkere trek hadden, die konden dus wat pakken

10. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Mijn team is vrij klein (6 collega's) dus had ik cupcakes gemaakt met roze glazuur. En die hebben we bij het laatste werkoverleg opgepeuzeld :)

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nee ik heb niet getrakteerd. Laat mijn man als ik bevallen ben wel beschuit met muisjes naar kantoor brengen :)

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb zelf niet getrakteerd, maar weet eigenlijk niet waarom niet want mij snaaien om alles normaal gesproken, haha. Ik ben wel enorm verwend, er was een borrel voor me georganiseerd en ik kreeg een maand met cadeaus etc. Echt leuk!

13. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    ik het ook gedaan.. was zomer dus lekker allemaal raket ijsjes meegenomen :) heel veel en niet duur ;)

Deel Deze Pagina