Zwangerschapskleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JoliJoy, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Hee!

Ik ben nu 18wkn zwanger en zo langzamerhand kunnen sommige kleren van mijn eigen kledingkast echt niet meer.
    Hebben jullie tijdens de zwangerschap echt allemaal zwangerschapskleding gekocht?
    Heb niet zoveel zin om een hele zwangerschapsgarderobe te kopen, dat geld bewaar ik liever voor spulletjes voor de uk!
    Dus... vraag me af hoe jullie het doen met kleding :)

2. Moli

Moli Niet meer actief

hier een paar broeken gekocht en een paar shirts, wel tweede hands zodat het nog redelijk te doen is.

3. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik heb wel een positiebroek gekocht (en een gekregen), want ik kan mn eigen broeken gewoon echt niet meer aan. En ik heb vandaag een buikband besteld omdat die overal overheen kan en ik mijn eigen shirts niet meer goed pas (past niet over mn buik). Maar ik heb echt niet de kast volhangen met positiekleding en vind ik ook onzin. Veel tuniekjes pas ik nog wel, alleen de kortere shirts niet. En de broeken dus. :)

4. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb zwangerschapskleding maar ook gewone jurkjes die rekbaar zijn. Of lage broeken.

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb wel een paar lekkere broeken gekocht (3 spijkerbroeken) en een paar basic t-shirts. Dit is vaak wel te combineren met eigen vetjes enzo!

Ook heb ik twee paar nachtsetjes gekocht, vind ik persoonlijk prettiger, ook voor straks met de kraamvisite...

Broeken van mamalicious, nachtmode van noppies (aanrader!) en wat shirts en twee vetjes van miss Etam!

6. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Heeft Miss Etam ook zwangerschapskleding? Dat wist ik niet :)

7. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik heb kennis die bij mij gaat kramen. ( is kraamhulp) zij regelt bij haar kraamvrouwen allemaal gratis spullen wat ze weg willen doen. ( babykleertjes, broeken, etc ) Zij is echt mijn heldin. super lief! Ze weet overal nieuw adresje voor.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Veel stretch jurkjes kunnen nU maar ook straks nog.

Ik heb zelf enkele broeken en een positie jurkje dr rest ik gewone kleding, althans, de truitjes ed

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lang leve Marktplaats!

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Goed op opruiming letten... en evt marktplaats. Ik heb geluk gehad met wat dingen van C&A en Miss Etam, heel erg afgeprijsd. Jas van H&M, maar dat moest ook echt vanwege de winter, nu het mooier weer wordt kom je mogelijk wel weg met vest of jas open.
    Ligt ook aan je garderobe nu en hoe hard je buik groeit ;) Als je rekbare shirtjes/jurkjes hebt kom je daar een heel end mee, dan vooral paar broeken nodig. Ik heb ook zwangerschapsbadpak gekocht, besteld bij decathlon. Goed zoeken op internet loont erg de moeite!

11. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

2 broeken en 2 shirts met halflange mouwen.
    Verder pas ik mijn eigen leggings en treggings nog prima

12. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Ik haal alles bij de kringloop. We willen maar 1 kindje dus ik vertik het om voor die paar maanden nieuwe kleding te kopen. Kringloop-spul is dan nog goed genoeg.

13. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik liep met 11 weken al met zwangerschapsbroeken. Heb er toen 2 aangeschaft van de h&m en draag die gewoon om en om. Alleen 1 tip. Niet aan de buikband trekken. Dan gaat ie kapot.
    Ik heb 1 wit en 2 zwarte zwangerschapsshirts gekocht en kan opzich nog steeds wel mijn eigen hempjes eronder aan. En sommige gewone shirts pas ik ook nog :) t is even behelpen maar ja. Ik wilde ook geen hele grote garderobe aanschaffen

14. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Ik heb echt een kast vol met positiekleding... broeken, spijkerbroeken, jurkjes, shirts, vesten en truien van love 2 wait, noppies, mama licious, fragile en prenatal.
    Maar ik heb bijna niets zelf gekocht...
    Ik had het geluk dat mijn vriendinnetje na drie zwangerschappen net klaar was toen ik het nodig had... ik heb echt alles van haar gekregen. En gelukkig paste alles ook nog en helemaal mijn smaak :D

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ik had 1 broek gekocht, maar de laatste maanden niet meer gedragen. Vind het niet lekker meer zitten.
    Ik heb echt geleefd in zwamgerschapsleggings.. Paar jurkjes gekocht en voor de rest jurkjes die meerekken en ik straks ook nog gewoon aan kan.

16. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

ik bestel via kiabi lekker betaalbaar en hun gewone shirts in een maatje groter vallen ook mooi lang en fijn.
    ik heb nu 6 shirtjes en een broek wil er nog 2 broeken bij

17. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op marktplaats kun je echt voor een schijntje hele pakketten met kleding kopen. Ik heb voor iets van 30 euro een pakket gekocht met drie spijkerbroeken, een joggingpak, 3 voedingsshirts, een trui, 3korte broeken, en een blouse. Verder draag ik altijd veel jurkjes en een aantal rekken prima mee dus die kon ik in de zwangerschap ook gewoon aan.

18. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb best wat outfits gehaald. Werk in een kledingzaak, dis moet elke dag weer representatief erbij lopen. 😒

19. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Thanks voor de tips.
    Toch maar een stuk of 2 broeken kopen dan.. desnoods op marktplaats inderdaad!

Gewone simpele katoene rekbare jurkjes is ook wel een idee. Die daarna ook nog aankunnen.

20. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 17 weken en heb inmiddels 3 broeken, 6 shirtjes, 2 buikbanden en 2 vesten gekocht... ik pas niet veel meer van mijn eigen kleding en wil er de komende 5 maanden wel een beetje leuk uit blijven zien en aangezien ik hoop dat dit niet de laatste zwangerschap is, vind ik het wel de moeite waard er in te investeren... maar koop wel bij winkels als de H&M en mama licious, dat vind ik nog wel betaalbaar😊

Deel Deze Pagina