Spieren? of Bekken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pioenroos89, Mar 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pioenroos89

May 9, 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Sinds een aantal dagen heb ik last van me bovenbenen.
    En dan gaat het eigenlijk om de binnenkant, als ik even gezeten (bijv op het werk) en sta dan op en ga lopen doet dat daar best pijn.
    Alsof ik achterstevoren met me benen wijd op me stoel heb gezeten.

Merk ook dat als ik achter stuur kruip en me linkerbeen naar binnen hijs schiet er steeds vaker een pijnscheut door van me onderrug naar me linkerbil/heup.

Komt dit door me spieren? Of dat mijn bekken weker worden?

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

Mar 19, 2014
    2,080
    0
    36
    Ik ben bekken patiënt, (reuma)
    Als ik te lang heb gezeten dat voel ik de pijn echt in mijn bekken ( heupen) wat doortrekt de rug in een soms idd ook je benen.
    Ik loop dan ook echt krom de eerste paar stappen.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Klinkt als je bekken!

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik denk ook aan je bekken. Voor mij heel herkenbaar. Als ik opsta loop ik ook eerst een naar paar stappen krom en dan waggel ik (ook al probeer ik goed te lopen). Ook heb ik bijna de hele dag pijn die ook uitstraalt naar (vooral) mn linker been. Heb het de vorige 2x ook gehad en heb met krukken gelopen wat mij hielp om minder te waggelen en langer te kunnen lopen. Ik ga ze binnenkort weer lenen want ik merk dat ik erg gefrustreerd raak doordat ik niet zo lang kan lopen als ik zou willen. Uit ervaring weet ik dat ik beter kan lopen met krukken en dus langer kan lopen. Voor mij een stuk vrijheid die ik anders moet inleveren.

Ga naar een goede fysio, daar hebben veel baat bij.

Share This Page