Wie heeft de agenda van de postcode loterij??

Discussie in 'De lounge' gestart door bloempjeroos, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand hier de agenda van de postcode loterij? Daar zitten nml allemaal kortingsbonnen in. Ik ben opzoek naar bon nr 52 dat is een kortingsbon voor legoland.
    Heeft iemand hem hier die er niets mee doet? Ik ben opzoek naar 2 bonnen.
    Ik wil uiteraard de verzendkosten betalen, en ook iets voor de bon als je dat graag wilt.
    Wie kan mij helpen? Je maakt mij er erg blij mee!!!:D

2. Ik moet de agenda ergens hebben, maar zou niet weten waar :) Ik moest wel meteen aan deze aanbieding denken; Familieticket LEGOLAND®

Misschien is dat iets voor je?

3. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de link, maar volgens mij moet ik me dan eerst aanmelden. Moet je dan ergens op bieden of kan je dan een kortingsbon bestellen oid?:)

Oh wacht..nu kijk ik nog een keer, en hoef me niet aan te melden:( Top ga het even bekijken:D

4. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit familieticket is inderdaad top, scheelt de helft zo'n beetje, maar hij staat nog op 14 uur, komt hij daarna steeds weer opnieuw op te staan of niet?

5. Oh, ik wist niet dat hij nog maar 14 minuten open was.. Nee, op Groupon heb je gewoon bepaalde dagaanbiedingen (of aanbiedingen die een X aantal dagen geldig zijn) en die je in die tijd kunt kopen. Je hoeft niet te bieden of je aan te melden, het is gewoon een vaste prijs. Groupon is betrouwbaar, maar als hij nog maar 14 minuten open is moet je wel heel snel beslissen, da's wel jammer..

*edit* Oh, 14 uur :D Dan heb je nog tijd om even na te denken :D

6. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik dacht idd 14 minuten, maar had te snel gelezen! Top dan ga ik hem vandaag bestellen, Ik ben blij:D thanks!!!

7. Graag gedaan! Veel plezier! :D

8. Mnon

Mnon Niet meer actief

Hihi ik zag hem ook net op Groupon!
    Veel plezier bij Legoland!

9. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shadixxx, super bedankt voor de tip van Groupon, ik hem hem besteld, en direct stond de voucher in mijn account, en kan ik hem uitprinten:D
    Echt top!!

Deel Deze Pagina